عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۴۶۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم از برگزاری ویژه‌برنامه‌های آستان حضرت معصومه(س) در دهه دوم ماه صفر خبر داد، همچنین همزمان با اربعین حسینی، سوگواران با تجمع در میدان آستانه به سوی مسجد جمکران حرکت می‌کنند.
ویژه برنامه های حرم حضرت معصومهویژه برنامه های حرم حضرت معصومه

عقیق: حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم از برگزاری ویژه‌برنامه‌های آستان حضرت معصومه(س) در دهه دوم ماه صفر خبر داد و گفت: آستان مقدسه حرم حضرت فاطمه معصومه با شروع دهه دوم ماه صفر سیر جدیدی از برنامه‌های سوگواری را آغاز کرده و برنامه‌های عزاداری را در این ایام برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این دهه از ماه صفر بعد از نماز صبح مراسم نیایش صبحگاهی برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام مرتضوی در آن به قرائت دعا و نیایش می‌پردازد.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های آستان حرم حضرت معصومه(س) برگزاری برنامه «در سوگ آفتاب» است که همه روز ساعت 11 برگزار می‌شود و حجت‌ الاسلام بیگدلی در آن به سخنرانی می‌پردازند. همچنین برنامه‌ دیگری ساعت 16 هر روز برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام جمشیدی و ظهیری در آن به سخنرانی پرداخته و علیرضا زنگی مدیحه‌خوانی می‌کند.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب اظهار داشت: شب‌های دهه دوم ماه صفر با ویژه‌برنامه عزاداری همراه خواهد بود که در پنج شب نخست این دهه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی سخنران و مجید دلشاد، حسن حیدرزاده، مهدی حیدرزاده، احمد ولی و حسن پاکزمان مدیحه‌خوانی می‌کنند همچنین پنج شب دوم، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و مداحی علی مهدوی‌نژاد همراه خواهد بود.

وی درمورد ویژه‌برنامه‌ای که برای روز اربعین در نظر گرفته شده است، گفت: همزمان با اربعین حسنی، عزاداران و سوگواران اباعبد‌الله الحسین و هیئات مذهبی قم، با تجمع در میدان آستانه، به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت می‌کنند. عزاداران حسینی، ساعت 14 حرکت از حرم مطهر به سمت مسجد جمکران آغاز می شود؛ که با سخنرانی آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه و مداحی مداحان اهل‌بیت در مسجد جمکران همراه است.


منبع:تسنیم

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین