عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۳۷۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
در پنجمین پیش شماره"سه، یک، سه"؛
پنجمین پیش شماره نشریه فرهنگی مهدوی نوجوان با عنوان 'سه، یک، سه' ضمیمه مجله امان ویژه مهر ۹۲ ازسوی مرکز تخصصی مهدویت و بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع) روانه بازار نشر شد.

عقیق: پنجمین پیش شماره نشریه فرهنگی مهدوی نوجوان با عنوان "سه، یک، سه" ضمیمه مجله امان ویژه مهر 92 ازسوی مرکز تخصصی مهدویت و بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع) روانه بازار نشر شد.
نوجوانی های یک رهبر، نایب چهارم، راه بهشت، من علی یازده سال دارم حافظ قرآن!، ... دجال یکی یا شصت تا‍‍‍، آرام اما پرخروش، تولدت هزار بار مبارک و ... از موضوعات منتشر شده در پنجمین پیش شماره این نشریه است.
دجال یکی یا شصت تا! نوشتاری از سید مهدی هاشمی در این نشریه است که معنا و مفهوم دجال را مورد بررسی قرار داده است، در قسمتی از این نوشتار آمده است: "یکی دیگر از برداشت هایی که از کلمه کرده اند این است که این کلمه کنایه ای از کفر و استبداد جهانی است. استکبار با ظاهری فریبنده و با قدرت مادی، صنعتی، و فنی عظیمی که دارد سعی می کند مردم را فریب داده و آنها را شیفته قدرت و ظاهر فریبنده خود کند.
آخرین و جالب ترین نکته درباره دجال این است که در روایات ارتباط نزدیکی بین دجال و یهودیان وجود دارد در این روایات آمده است که بیشتر پیروان دجال از یهودیانند. پیامبر فرمود است: قیامت برپا نمی شود تا وقتی که مهدی از فرزندانم قیام کند مهدی قیام نمی کند تا وقتی شصت دروغگو خروج کنند و هر کدام بگویند من پیامبرم. (شیخ مفید، الارشاد)
در بخش دیگری از این پیش شماره با عنوان "نوجوانی های یک رهبر" می‌خوانیم: "بنابراین آن چیزی که من می توانم به جوانان و نوجوانان توصیه کنم این است که از وقت و حال حاضر حداکثر استفاده را بکنند البته این هم بدون برنامه ریزی نمی شود باید بنشینند و با همان ذهن خودشان برنامه ریزی کنند.
برنامه ریزی هم الگوی همگانی ندارد که من بگویم همه باید این طور برنامه ریزی کنند نه، هر کسی بر حسب سنش، بر حسب زندگی خانوادگی که در آن زندگی می کند ممکن است یک طور برنامه ریزی کند و یک طور امکان داشته باشد. همه باید برنامه ریزی کنند و از وقتشان با برنامه حداکثر استفاده را بکنند."
شایان ذکر است، پیش شماره پنجم نشریه فرهنگی مهدوی نوجوان "سه، یک، سه" به صاحب امتیازی مرکز تخصصی مهدویت و بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج)، سردبیری محمدصابر جعفری با قیمت 1500 تومان در 46 صفحه منتشر شد.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین