عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۳۲۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۶
نورعلی تابنده بعد از آنکه به مقام حضرت زهرا(س) توهین کرد بیان کرد: شهادت مقام بالایی است و شامل حضرت زهرا نمی شود و با گفتن شهادت حضرت زهرا مقام شهید را بی ارزش می کنید حضرت زهرا(س) رحلت کرده است.
عقیق: نورعلی تابنده قطب فعلی فرقه صوفیه گنابادیه بعد از آنکه حیات امام زمان(عج)، عصمت امامان معصوم(ع) و اصول دین را زیر سوال برد؛ چندی پیش در جلسه سخنرانی خود که در دولت سرای تهران برگزار شده بود به مقام حضرت زهرا(س) توهین کرد.


وی در جمع مریدان خود نسبت به عملکرد مسئولین در قبال واژه شهید انتقاد کرد و گفت: متاسفانه کسانی که باید خودشان حیثیت و اهمیت مصداق واژه شهید را حفظ کنند, این کار را نمی کنند و به هر نفری که به هر نحوی کشته می شود شهید می گویند و لغت شهید را کم ارزش می کنند.

وی در ادامه سخنان موهنش درباره ساحت حضرت زهرا(س) عنوان داشت: یکی از دوستان سابق من که مرد مسلمان و خیلی معتقدی است به من تلفن زد و از من پرسید تقویم امسال را دیدی؟ گفتم بله گفت دیدی نوشته شهادت حضرت زهرا، خب با این حرف اجر شهید کم می شود.

نورعلی تابنده بعد از آنکه به مقام حضرت زهرا(س) توهین کرد بیان کرد: شهادت مقام بالایی است و شامل حضرت زهرا نمی شود و با گفتن شهادت حضرت زهرا مقام شهید را بی ارزش می کنید. حضرت زهرا(س) رحلت کرده است. نورعلی تابنده قطب فعلی صوفیه گنابادیه ادعا کرد بیعت با ما همان ادامه بیعت با خداوند است.

اظهارات تابنده در حالی صورت می گیرد که در تقویم دراویش گنابادی، فوت دو تن از قطب های این فرقه (مشتاق علیشاه و سلطان علیشاه) با عنوان شهادت درج شده است.


منبع:مشرق


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سيد علي اصغرپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
2
2
اين آقا لقمه حروم خورده اين حرفها كار لقمه حرومه
ناصر شهریاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
2
2
معلوم است از این صوفی از نسل همان سه تن ملعون می باشد .
خدا با همانها محشورت کند .
خدا به امام زمان هم صبر بیشتری دهد
یا بقیه ا... (عج) دائم در جهت تسلای دل شما دست به دعا داریم .
رسول ره یافته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
2
1
به این جماعت گمراه بگوید: بیسواد یه کمی ادبیات عرب بخون ببین معنای لغوی شهید یعنی چه؟ بعد یکی کمی از بزرگان اهل سنت یاد بگیر مانند: محی الدین عربی و فخر رازی و ببین خانم صدیقه طاهره (س) پدرش کیست و پدر تو کیست ؟( چون پدر اصل ولد است) و همسرش کیست و همسر توکیست؟(چون همسر کفو و اندازه انسان است غالبا) و فرزندانش کیستند و فرزندانت ؟ (چون فرمودند :الولد سر ابیه ) سلام خواجه نصر الدین طوسی (ره) در دعای توسل دوازده بند را بخوان (فقط سبیل دراز نکنید بلکه یه کمی دنبال ادراکات عقلیه و نقلیه باشید)واقعا وقت ندارم عمرم با مزخرفات این جماعت منحرف که غالبا بینشون بودم تلف کنم فقط به این بی عقل میگویم (ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما میداری)
امیرحسین
|
UNITED KINGDOM
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
2
1
یگید کجاست این مرتیکه تا مادرشو به عزاش بشونیم
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
بابا جومونگ!!!!!! تو دیگه کی هستی
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین