عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۷
یکی از مراجع عظام تقلید در قم با اشاره رفع مشکلات لاینحل مردم در جمکران گفت: زمانی حال امام خمینی(ره) وخیم شد که ما به جمکران توسل کردیم و حال امام رو به بهبودی رفت.

عقیق: آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی در دیدار با تولیت و مسئولان مسجد مقدس جمکران گفت: قضایای متواتر یقینی در خصوص جمکران وجود دارد که نمی‌توان انکار کرد.

وی با بیان اینکه در ارتباط با مسئله تاریخی جمکران شاید کسی حرفی داشته باشد، تصریح کرد: اما توسل افراد به این مکان و رفع مشکلات آن‌ها با توسل به امام زمان(عج) مسلم است که قابل انکار نیست.

این مرجع تقلید یادآور شد: مسجد مقدس جمکران مکانی است که سالیان دراز اولیا، مقدسین و رجال معنوی در آن متوسل به شخص اول و فعلی عالم حضرت ولی عصر(عج( شده‌اند و قهراً مورد عنایت خدا خواهند بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد به حسب ظاهر مشکلات لاینحل داشتند که با توسل در این مکان رفع شده است، به ذکر خاطره‌ای پرداخت و خاطرنشان کرد: زمانی حال امام خمینی بسیار وخیم شده بود که ما با یکی از رفقا به جمکران رفتیم و توسل جستیم و ایشان بهبود پیدا کردند.

آیت الله شبیری زنجانی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران محل امید مردم است، ابراز داشت: خدمتی که در این مکان به مردم می‌شود مقدس است.

وی با اشاره به اینکه گاهی اعتقادات مردم به این مکان‌ها وابسته است، تاکید کرد: ما برای دست اندرکاران دعا می‌کنیم که در خدمت در این مکان موفق باشند و خداوند توفیق کامل و جزای خیر به ایشان بدهد.

این مرجع تقلید در پایان گفت: وظیفه ما دعا کردن برای شما است و التماس داریم که شما هم ما را در دعاهای خود سهیم کنید.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین