عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۲۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۳
مدیر روابط عمومی خانه مداحان کشور گفت: به منظور هماهنگی و انسجام فعالیت های مداحان زن، بانک اطلاعات آنان تشکیل می شود.
خانه مداحان
عقیق:جواد احمدی اظهار داشت: با جمع آوری اطلاعات مداحان زن، آزمونی برگزار شده و پس از کسب حد نصاب لازم، مداحان دارای سطوح بالا، عضو خانه مداحان کشور خواهند شد.

وی تصریح کرد که این تصمیم در نشست خانه مداحان که با حضور «محسن طاهری» مدیر عامل، «حسن آهلی» نایب رییس و ˈقاسم رضاییˈ عضو هیات امنای خانه مداحان برگزار شد، گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی خانه مداحان کشور ادامه داد: مداحان زن همچنین با شرکت در آزمونی که به دو صورت عملی توسط بانوان برتر و کتبی با محوریت مقتل خوانی و ادبیات آیینی برگزار می شود، در صورتی که موفق به دریافت کارت شناسایی شوند برای ادامه تحصیل و یا تدریس به دانشکده علمی کاربردی مداحی معرفی خواهند شد.

احمدی بیان داشت: دانشکده علمی کاربردی مداحی از حدود شش ماه قبل فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون 200 مداح و یا افرادی که تحت آموزش مداحی قرار دارند، در آن مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه اکنون حدود دو هزار مداح مرد عضو خانه مداحان کشور هستند، یادآورشد: از آنجا که آمار دقیقی از جامعه مداحی زنان در دست نیست بنا داریم با جمع آوری اطلاعات تعداد زنان مداح را مشخص کنیم.

مدیر روابط عمومی خانه مداحان کشور افزود: در مرحله اول اجرای این طرح، مداحان زن استان تهران شناسایی می شود و در مراحل بعدی نمایندگی های خانه مداحان در سراسر کشور به این امر اقدام خواهند کرد.

احمدی افزود: زنان مداح می توانند برای ثبت نام و شرکت در کلاس های آموزش مداحی (تخصصی) با در دست داشتن دو قطعه عکس، کپی تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت هشت تا 14 به نشانی تهران، پل چوبی، چهارراه فخرآباد، خیابان شهید مشکی (فخرآباد) خانه مداحان اهل بیت رسول الله (ص) مراجعه کنند.


منبع:ایرنا
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین