عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۱۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۱
به همت دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی؛
مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه‌ نصیرالدین طوسی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم و جلسه تفسیر قرآن با حضور استاد بهرام پور فردا ۴ آذرماه خبر داد.
عقیق: دکتر مصطفی رضوانی‌شریف، مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه‌ نصیرالدین طوسی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم همراه با جلسه تفسیر قرآن، گفت: همزمان با سالگرد بسیج مستضعفین جلسه تفسیر قرآن کریم با حضور استاد ابوالفضل بهرام‌پور مفسر بزرگ قرآن کریم پس از نماز ظهر و عصر در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دوشنبه 4 آذر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور استاد مهدی عادلی قاری بین‌المللی کشورمان و جمعی از قاریان ممتاز دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه دارد.

گفتنی است، سی‌دی‌های تفسیر استاد بهرام‌پور شامل مجموعه سخنرانی‌های ایشان در قائم‌شهر در میان شرکت‌کنندگان این برنامه توزیع می‌شود.

رضوانی تصریح کرد: محفل انس با قرآن کریم با همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری، معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و کانون قرآن و عترت این دانشگاه برگزار می‌شود و امیدواریم این جلسه به صورت چرخشی در سایر دانشکده‌های این دانشگاه نیز میزبان علاقه‌مندان به آستان قرآن کریم باشد.

وی افزود: عموم دانشجویان و اساتید ضمن بهره‌مندی از تفسیر آیات قرآن کریم از استماع نوای دلنشین آن با حضور قاریان ممتاز کشور بهره‌مند می‌شوند و فراخوان انتخابات جدید کانون قرآن و عترت دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در تاریخ 10 آذر در دانشکده مکانیک این دانشگاه اعلام می‌شود.

رضوانی با اشاره به استقبال دانشجویان از محافل انس با قرآن کریم در سطح دانشگاه تصریح کرد: برگزاری این جلسات روح جمعی قرآن کریم را در میان دانشجویان ارتقا داده و امیدواریم وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در خصوص تصویب بودجه‌های فعالیت‌های قرآنی در سطح دانشگاه‌ها بیش از پیش اقدام کنند.

شایان ذکر است، دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان میزبان عموم مردم برای بهره‌مندی از محفل انس با قرآن کریم است.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین