عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۱۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۶
مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی همزمان با دهه ولایت خبر داد.
عقیق:حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین علی باقری، مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی همزمان با دهه ولایت خبر داد.

حجت‌الاسلام باقری با اعلام این خبر گفت: 50 ویژه برنامه سخنرانی و بیان معارف برای زائران عرب، اردو و آذری زبان حرم مطهر رضوی در رواق‌های دارالرحمه، غدیر و کوثر تدارک دیده شده است. پنج ویژه برنامه جشن نیز برای بانوان عرب و اردو زبان حرم مطهر رضوی در رواق‌های غدیر و دارالرحمه در این ایام برگزار می‌شود.

باقری اظهار داشت: نشست تخصصی «نقش غدیر در بیداری اسلامی» با حضور آیت الله اختری، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، اول آبان ماه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی ویژه زائران عرب و اردو زبان برگزار می‌شود. پیام تبریک دهه ولایت به بیش از هفت هزار مشترک غیرایرانی در پنج قاره جهان به زبان‌های عربی، فارسی، اردو، انگلیسی، روسی و آذری از طریق پست الکترونیک ارسال خواهد شد.

وی افزود: به 8 هزار مشترک حقیقی و حقوقی مدیریت امور زائران غیرایرانی در پنج قاره جهان بسته‌های فرهنگی و پیام تبریک ارسال می‌شود که از جمله این محصولات می‌توان به کتاب فضائل امیرالمومنین، وقایع غدیر به شش زبان زنده دنیا، ارسال برگه های مسابقه فرهنگی با رویکرد غدیر و کارت تبریک دهه ولایت اشاره کرد.


منبع: تسنیم

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین