عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۴۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۱
رادیو قرآن هم‌زمان با آغاز دهه ولایت ویژه‌برنامه‌هایی را متناسب با این ایام در نظر گرفته است که در قالب هفت عنوان ویژه‌برنامه بر روی آنتن می‌رود.
عقیق:همزمان با آغاز دهه ولایت، رادیو قرآن ویژه‌برنامه‌هایی را در گرامی‌داشت این دهه در نظر گرفته است که به دو بخش برنامه‌های مخصوص دهه ولایت و برنامه‌های روتین با محوریت دهه ولایت  تقسیم شده‌اند.

برنامه «اشاره» در دو قالب معرفی کتاب ساعت 8:30 صبح و سخنرانی ساعت14:30 در دهه ولایت به موضوع ولایت و امامت می پردازد. در برنامه «صفحه تقویم» نیز هرروز شنوندگان می‌توانند یکی از وقایع مهم این دهه را بشنوند و با رویدادهای تاریخی آشنا شوند.

برنامه «بشری» نیز روزهای فرد ساعت 16:15 با محوریت سوالات حوزه امامت در دهه ولایت تقدیم شنوندگان رادیو قرآن می شود. همچنین برنامه «اشراق» کاری از گروه تفسیر رادیو قرآن است که در دهه ولایت ساعت 21:10 به طور تخصصی به کارشناسی محمدعینی زاده موحد  به بررسی  جایگاه امامت و ولایت از صدراسلام تاکنون می پردازد.

«بهره‌ای از کلام بزرگان» که شامل صحبت‌های بزرگان دین و کارشناسان است که پنج دقیقه پیش از هر راس ساعت پخش می‌شود  و برنامه صبحگاهی «والشمس» نیز به مناسبت‌های این دهه اشاره خواهد داشت.

همچنین ویژه برنامه "آفتاب ولایت" نیز در این دهه هرروز صبح ساعت9:10 به مدت 50 دقیقه پخش می شود و در روز عید غدیر این برنامه 90دقیقه تقدیم مخاطبان رادیو قرآن خواهد شد.


منبع:تسنیم

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین