عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۶۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
وزیر کشور:
وزیر کشور گفت: خوشبختانه از سال گذشته امکان تردد زوار از مرز خسروی فراهم شده و با تلاش‌های صورت گرفته امسال هم تردد زوار حسینی از طریق این مرز همچنان برقرار است.

عقیق: احمد وحیدی وزیر کشور امروز برای شرکت در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه و بازدید میدانی از مرز خسروی به استان کرمانشاه سفر کرد.

وزیر کشور در آغاز سفر یک روزه خود به کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بخش مهمی از این سفر به پیگیری برنامه‌های اربعین و بازدید از زیرساخت‌های این حوزه اختصاص دارد‌.

وی افزود: خوشبختانه سال گذشته امکان تردد زوار از مرز خسروی فراهم و یک ظرفیت خوب در این حوزه ایجاد شد.

وزیر کشور ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته امسال هم تردد زوار حسینی از طریق مرز خسروی همچنان برقرار است.

وحیدی بررسی روند پیشرفت پروژه‌ها و اقدامات مصوب را یکی دیگر از اهداف این سفر برشمرد و گفت: همچنین در این سفر مشکلات و مسائل مرتبط با این حوزه با حضور استاندار و مسؤولان کرمانشاه بررسی می‌شود‌.

وزیر کشور در ادامه به منظور بررسی آخرین وضعیت تکمیل زیرساخت‌های اربعین حسینی اعم از ایستگاه‌های اسکان، پذیرایی، خدمات رفاهی، جاده‌سازی، ورودی نقطه صفر مرزی و سایر امکانات که برای یک سفر امن و راحت برای زائران حسینی لازم است، عازم مرز خسروی شد. که در انتها، خروجی بازدیدها و گزارشات مسؤولان استانی در جلسه ستاد اربعین جمع‌بندی و مصوبات برای مرحله اجرا در این جلسه نهایی خواهد شد.

بحث اربعین حسینی برای استان کرمانشاه یک امتیاز ویژه در تکمیل زیرساخت‌ها از کنگاور تا خسروی (از شرق تا غرب استان) است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین