عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۸۷۴
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
مادر شهیدان صابری که مادر سه شهید است، درباره خوابی که از شهادت فرزندش خبر می‌دهد، می‌گوید: بعد از شهادت عباس خواب دیدم حسین را هم دفن می‌کنیم. در خواب یک نفر به خوابم آمد و گفت: مادر! بلند شو با دخترتان به مشهد بروید!

عقیق: خاور نورعلی که متولد اصفهان است، در ۱۷ سالگی به تهران آمد و در سال ۱۳۴۰ ازدواج کرد. ثمره ازدواج او سه دختر و سه پسر به نام‌های حسین، حسن و عباس است که پسرانش به شهادت رسیدند.

او درباره فرزندان شهیدش می‌گوید: حسین‌آقا شب اربعین سال ۱۳۴۱ به دنیا آمد و شب هفتم شهادتش در سال ۱۳۷۶ مصادف با شب اربعین بود. حسن‌آقا متولد ۱۳۴۹ بود که در عملیات «بیت‌المقدس ۲» به شهادت رسید. عباس آقا شب میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) در سال ۱۳۵۱ به دنیا آمد و پیکرش در روز عاشوای ۱۳۷۵ تشییع و به خاک سپرده شد. 

آقاسید به مادر شهیدان صابری چه گفت؟

این برادران، همدیگر را خیلی دوست داشتند و مادرشان ندیده بود که برادرهایی این طور بوده باشند. همه جا با هم بودند، یکجور لباس می‌پوشیدند و گل سرسبد محافل و مجالس بودند. 

مادر شهیدان صابری درباره خوابی که بعد از شهادت عباسش دیده است، بیان می‌دارد: بعد از شهادت عباس خواب دیدم حسین را هم دفن می‌کنیم. دوباره در خواب یک نفر به خوابم آمد و گفت: مادر! بلند شو با دخترتان به مشهد بروید.

وقتی جلوی حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) رسیدیم، سیدی مشکی پوش که در صورت نقاب داشت به اشاره به من گفت: این مادر شهیدان و این نیز خواهر شهیدان است. مجدداً از خواب پریدم و به یکی از بچه‌هایم تلفن زدم که هر طوری شده با حسین تماس بگیرید و بگویید به منطقه و خط نرود.

گفت: چرا مادر؟

گفتم: تو را به خدا بگویید بیاید، چون که اگر حسین برود، برنخواهد گشت و شهید می‌شود.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین