عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
تصاویر|
با اجرای حکم اعدام محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد از جنایتکاران فتنه اخیر، ضدانقلاب و عوامل داخلی آن‌ها در فضای مجازی اعتراض کردند و پویش «اعدام نکنید» راه انداختند، پنج تن از مداحان کشور به این اظهارات واکنش نشان دادند.

 عقیق: این روزها قوه قضاییه بعد از برگزاری ساعت‌ها جلسات دادگاه و بازرسی از عاملان شهادت شهدای امنیت و ایجاد ناامنی در ایام اغتشاشات و فتنه اخیر، حکم محاربه برای محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد صادر کردند و آنان را به دار مجازات آویختند.

با اجرای حکم اعدام محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد از جنایتکاران فتنه اخیر، ضدانقلاب و عوامل داخلی آن‌ها در فضای مجازی اعتراض کردند و پویش «اعدام نکنید» راه انداختند، پنج تن از مداحان کشور به این اظهارات واکنش نشان دادند.

چرا غربگرایان با هشتگ اعدام نکنید به میدان آمده‌اند؟

مرتضی طاهری مداح اهل بیت (ع) و رئیس هیأت مدیره خانه مداحان در این خصوص نوشت: «ظاهراً غربگرایان به شدت امید داشتند کار یک سره شود و حالا در شوک هستند! چرا غربگرایان با هشتگ اعدام نکنید به میدان آمده‌اند؟ یک سوال از خانم آذر منصوری مشاور امورِ زنانِ آقای خاتمی: آن روز که توحشگران لباس زیر یک زن را سرِ چوب گرفتند چرا ساکت بودید؟»

‏بالاخره⁧ اعدام⁩ خوب است یا بد؟

مهدی سلحشور، مداح اهل بیت (ع) نیز در این خصوص نوشت: «با یه جماعت شتر گاوپلنگی روبرو هستیم که خودشونم نمی‌دونن چشونه! ‏یه بار هشتگ میزنن ⁧ #نه_به_اعدام_حتی_قاتل_بابام⁩ ، یه بار هم میگن بعد از پیروزی انقلاب خیالی همه پاسداران و بسیجی‌ها و آخوندها را اعدام می‌کنیم ! ‏بالاخره⁧ #اعدام⁩ خوبه یا بده؟ ‏نمیرین از این همه تناقض!»

طرف حق باش

امیر عباسی مداح اهل بیت (ع) نیز در این خصوص چند توئیت منتشر کرد. در یکی از آن‌ها نوشت: «امروز اگر متوجه نشدی که
‏باید طرف محسن شکاری‌ها و مجید رهنوردها باشی ‏یا ‏طرف آرمان علی‌وردی‌ها و سید روح‌الله عجمیان‌ها، ‏یقین کن اگر در صحرای کربلا هم بودی، ‏شک داشتی حسین علیه السلام رو دریابی، ‏یا به لشکر یزید حرامزاده بروی. ‏الآن دیگر حق و باطل کاملاً واضح و معلوم است. ‏طرف حق باش»

دجال‌های دیجیتال

او در توئیت دیگری با هشتگ‏⁧ #دجال_های_دیجیتال نوشت: «قاتل را مظلوم و مقتول را ظالم جلوه می‌دهند. ‏این کار فقط از دجال آخرالزمان بر می‌آید. ‏البته دجال‌های دیجیتال هستند، ‏رسانه‌هایی با پشتوانه مالی سعودی‌های یهودی»

مواظب باش از چشم خدا و اهل بیت و شهدا نیفتی

عباسی در پیام دیگری هم نوشت: «⁩در این طوفان سهمگین تهمت و دروغ علیهِ اسلام و جمهوری اسلامی؛ هر کسی، حتی اگر یک مخاطب هم دارد؛ وظیفه‌ دارد وارد میدان جهاد تبیین شود و از حقانیت اسلام و این نظامِ شهید داده دفاع کند. طرفدارات کم شد که شد، مواظب باش از چشم خدا و اهل بیت و شهدا نیفتی رفیق»

اگر اعدام نشود، بعد از مدتی بازداشت، دوباره آزاد می‌شود

ابوذر بیوکافی مداح اهل بیت (ع) نیز در این باره نوشت: «⁩قمه می‌کشد، خفت می‌کند، پول و موبایل و طلای ملت را غارت می‌کند. ‏قمه می‌کشد، تجاوز و تعرض و تهدید می‌کند. ‏اگر اعدام نشود، مدتی بازداشت و بعد هم آزاد می‌شود. آیا شاهد رفتارهای خطرناک بعدی نخواهیم بود؟ آیا شاهد هرج و مرج در جامعه نخواهیم بود؟»

خداراشکر سلبریتی‌ها در کوفه نبودند

مجتبی رمضانی مداح اهل بیت (ع) نیز در این باره آورد: «گفتم : خداراشکر سلبریتی‌ها در کوفه نبودند والا برای مختار ثقفی هشتگ‏⁧ #شمر_را_نکشید⁩ راه می‌انداختند... ‏گفت : کجای کاری؟ ‏همین الآن هم نظرشان راجع به یزید و شمر ‏مثبت است.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
0
0
خدا لعنتشون کنه کی اینا میخاند از این بی هویتی وبی شخصیتی دست بردارند اینا میخاند ایران یک کشور بی درو پیکر بشه که هرکه هرکی رو کشت ،کشت خیانت،تجاوز ووووو کسی چیزی نگه اما همین چند روز پیش اربابشون بن سلمان فقط به جرم نوشتن یک توییت علیه سعودیها اون رو اعدام کرد اما خبری نشد همه خفه شدند چرا چون اون برای یک حرام زاده که بچه هاش مادرشون مشخص نیست چه غوغایی به پا کردند و علنا از نشاندار بودن عربها در قبل از اسلام افتخار کردند لعنت برهمشون
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین