عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
با افزایش هزینه سفر عتبات، اعزام‌های ارزان‌قیمت از استان‌های مختلف کشور برقرار شده است تا همه مشتاقان زیارت کربلا بتوانند با هزینه متوسط چهار میلیون تومان به این سفر معنوی مشرف شوند.

عقیق: سفرهای ارزان‌قیمت عتبات از تابستان سال جاری برقرار شد و بر اساس برنامه سازمان حج و زیارت زائران با کم‌تر از سه میلیون تومان امکان تشرف به عتبات را داشتند.

بعد از اربعین حسینی، این سفرها محدود به تهران شد که با توجه به افزایش هزینه سفر عتبات، مشتاقات اعزام‌های ارزان‌قیمت بیشتر شد و سازمان حج و زیارت تصمیم گرفت با توجه به افزایش تقاضا، این سفرها را از سایر استان‌ها نیز صورت دهد.

بر همین اساس، اکنون از استان‌های مختلف کشور، سفرهای ارزان‌قیمت عتبات برقرار است و بسته به مسافت این سفرها، هزینه آن تعیین می‌شود، به طوری که برای سفر ارزان‌قیمت عتبات از استان ایلام که به مرز مهران نزدیک است، هزینه این سفر سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و از استان‌های دور از مرزهای زمینی به چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌رسد. در هر صورت هزینه سفرهای ارزان‌قیمت عتبات به طور متوسط چهار میلیون تومان اعلام شده است و مشتاقان سفر به کربلا می‌توانند برای زیارت ارباب با این کاروان‌ها همراه شوند.

هم‌اکنون سفر هوایی عتبات از ۱۰ میلیون و ۵۰۰ تا ۱۲ میلیون تومان و هزینه سفر زمینی عتبات حدود ۶ میلیون تومان است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین