عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
از سوی ستاد اقامه نماز منتشر شد؛
حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از انتشار فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز، مدرسه، خانواده و معلمان آینده»خبر داد.

عقیق: حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از انتشار فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز، مدرسه، خانواده و معلمان آینده» خبر داد.

صالحی موضوعات این فراخوان را در ۱۷ بخش برشمرد و گفت: نقش معلم در پیوند نماز و مدرسه، ارائه الگو برای جایگاه معلم و رابطه نماز، مدرسه و خانواده، نماز و نقش معلم در تجربه زیسته معلمان و نقش فناوری و فضای مجازی در پیوند معلم، نماز و مدرسه از جمله موضوعات این فراخوان می‌باشد.

وی در ادامه، نقش ساحت زیبا شناسی و هنر در تسهیل پیوند نماز با مدرسه و مسجد، پیوند نماز با عناصر برنامه درسی تربیت معلم، نقش بصیرت و تدبر در عمق بخشی به پیوندهای نماز با ارکان مدرسه، معلم، نماز، مدرسه و تربیت اجتماعی و ایده‌های عملی در شیوه‌های دعوت دانش آموزان به نماز در مدارس و مساجد از دیگر موضوعات جشنواره اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اشاره به نقش مسجد در جامعه، افزود: الگوهای خلاقانه در ایجاد همگرایی و تعامل بین مسجد، مدرسه و خانه، تجربه حضور روحانی مساجد و نهادها در مدارس همجوار و جذب دانش آموزان و خانواده آنان به مسجد، تجربه موفق متولیان مدرسه و مسجد در پیوند خانه، مدرسه و مسجد، الزامات و بایسته‌های ورود مبلغین و روحانیون به مدرسه و شیوه‌های همگرایی متولیان مدرسه و مسجد در جلب تقویت طرح پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد را از دیگر موضوعات فراخوان اجلاس ۲۹ نماز عنوان کرد.

وی سایر موضوعات فراخوان را، الگوهای موفق هیئت‌های اندیشه ورز و شوراهای نماز مدارس، ایده‌ها و الگوهای موفق رونق نماز مدارس توسط دانش آموزان و الگوهای موفق در پیوند مسجد، مدرسه و خانه در کشورهای اسلامی بیان کرد.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قالب‌های شرکت در فراخوان، گفت: علاقمندان می‌توانند در قالب‌های ایده، تجربه و مقاله آثار خود را تا ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه اجلاس از طریق سامانه www.noor.namaz.ir ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: زمان اعلام نتایج یکم بهمن ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir اعلام خواهد شد و به ۱۲۸ نفر برگزیده فراخوان لوح تقدیر و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و هدایای ارزنده معنوی تقدیم خواهد شد.

حامد صالحی یادآور شد: افراد برتر شامل ۳۲ نفر رتبه‌های اول، ۳۲ نفر رتبه‌های دوم، ۳۲ نفر رتبه‌های سوم و ۳۲ نفر شایسته تقدیر می‌باشد و به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور در فراخوان اعطا خواهد شد.

وی در پایان راه‌های ارتباطی با دبیرخانه اجلاس را شماره‌های تماس ۸۶۰۳۷۵۰۶ – ۸۶۰۳۷۷۸۰– ۰۲۱ و سامانه پیام پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۰۱۷ و پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به آدرس www.namaz.ir اعلام کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین