عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۵۸۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
جهت امضا و پیوستن به کمپین این سه کلمه؛ جمهوری اسلامی ایران، روی آدرس اینترنتی https://in3kalame.ir/ کلیک نمایید.

عقیق: رویداد مهم و تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی تنها با نقش مستقیم مردم تحقق یافت. در انقلاب اسلامی همه ی مردم از اقشار مختلف اعم از شهری و روستائی، زن و مرد، پیر و جوان، تحصیل کرده و بی‌سواد، همه و همه در کنار هم حضور پیدا کردند و در در نهایت توانستند رژیم پهلوی که تا دندان‌مسلحِ و متکی به قدرت‌های استکباری بود را از پای در آورند که این امر بر آمده از اندیشه های امام خمینی(ره) مرد حکیم و ژرف‌ اندیش انقلاب بود.

با گذشت قریب به 43 سال از عمر با عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران، دشمنان نظام و معاندین با بروزرسانی تمامی ابزارهای خود و در یک جنگ ترکیبی تمام عیار: رسانه‌ای، سیاسی، سایبری، روانی، اطلاعاتی و ... برای تحت تاثیر قرار دادن مردم ایران و در راستای ایجاد چندپارگی، خاموشی تدریجی وحدت ملی و اسلامی کمر به فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بسته اند.

حال در دفاع تمام قد از نظام استوار و به تعبیر امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب: «نظام جمهوری اسلامی در مقابل قدرتها تسلیم نشد و ایستاد و اکنون به درخت تناوری تبدیل شده است که حتی تصور «کَندن» آن نیز امکان پذیر نیست» پویشی در راستای کلمه «الله» که اسم اعظم و منور خداوند باری تعالی‌ست، تحت عنوان «این سه کلمه»(جمهوری اسلامی ایران) راه اندازی و آغاز به کار شده است که در آن مردم عزیز کشورمان، با شرکت و امضای بیانیه ای، با نظام شکوهمند انقلاب اسلامی تجدید میثاق و هم پیمان می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این پویش همگانی به یکی از راه های ارتباطی زیر بپیوندید؛

ایتا eitaa.com/in3kalame
اینستاگرام instagram.com/in3kalame
تگلرام t.me/in3kalame
توییتر twitter.com/in3kalame
روبیکا rubika.ir/in3kalame
واتساپ chat.whatsapp.com/LGgR5cBDmzYI1Ci1OkHJzq

«این سه کلمه» - جمهوری اسلامی ایران، عبارتی از بیانات امام خمینی (ره) است که در بخشی از متن آن آمده است: «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاد»، به عنوان پیشوند نام ایران بعد از انقلاب استخراج شده که منظور سه کلمه جمهوری، اسلامی و ایران است. که می توان آن را پایبندی به تجدید عهد با امام خمینی ره نیز تعبیر کرد.
خاطر نشان می کند، جهت امضا و پیوستن به کمپین این سه کلمه؛ جمهوری اسلامی ایران، اینجا را کلیک نمایید.

تعداد بازدید : 33

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی عباس جمالپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
1
0
سلام تا پای جان وتا اخرین نفس و قطره خون پشت این سه کلمه ایستاد ایم جمهوری اسلامی ایران
ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم
لبیک یا خامنه ای
لبیک یا خامنه ای
لبیک یا خامنه ای
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین