عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۳۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
فیلم|
شبکه سعودی ایران اینترنشنال در مصاحبه با یکی از فعالان اپوزیسیون، در توهینی آشکار به اعتقادات مذهبی مردم ایران، واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع) را پروپاگاندا و دعوای خانوادگی دانست!

عقیق: شبکه سعودی ایران اینترنشنال، در مصاحبه با شخصی به‌نام لادن بازرگان که از فعالان اپوزیسیون در خارج کشور است، در توهینی آشکار به اعتقادات مذهبی مردم ایران، واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع) و حضرت علی‌اصغر را پروپاگاندا و دعوای خانوادگی دانسته از واژه مزخرف برای اسائه ادب استفاده کرد!

این شبکه که در هفته‌های گذشته تعارف را در دفاع از اغتشاشات و آشوب‌های داخل کشور کنار گذاشت و با دعوت از چهره‌های تجزیه‌طلب و تروریست، تریبون آنها شد، حالا تعارف را در مسائل اعتقادی و مذهبی نیز کنار می‌گذارد و رسماً به باورهای مردم اهانت می‌کند.

صبح امروز نیز فایلی صوتی از مجری شبکه بی‌بی‌سی منتشر شد که به‌نحو بی‌پرده‌ای از هدف تکه تکه و تجزیه شدن ایران سخن می‌گفت و تأکید می‌کرد که هدف پشت‌پرده آشوب‌طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه ایران است!

شبکه‌های فارسی‌زبان در روزهای گذشته، با هرچه رادیکال‌تر کردن فضا برای گرم نگه‌داشتن آتش اغتشاشات، ماهیت واقعی خود در عناد با تمامیت ارضی و باورهای مردم ایران را افشا کردند.

تعداد بازدید : 68

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0
1
خدالعنتش کنه،باشمروحرمله و...محشوره
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین