عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
حجت‌الاسلام محمود شریعت‌زاده سخنران و نویسنده مذهبی در ۷۴ سالگی به دلیل کهولت سن درگذشت.

عقیق: حجت‌الاسلام محمود شریعت‌زاده سخنران و نویسنده مذهبی در ۷۴ سالگی به دلیل ایست قلبی درگذشت.

از این سخنران مذهبی بیش از ۲۵ عنوان کتاب دینی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی و اردو به یادگار مانده است که از آن‌ها می‌توان به  آئین زندگی از دیدگاه قرآن و عترت، حسین شریک القرآن، الحیاه فی نظر القرآن و العتره (ع)، الخصال الفریده من مناقب مولانا امیرالمؤمنین، امام حسین (ع) شریک قرآن، حدیث کسا، در پرتو نور هدایت (احیاء المیت بفضائل اهل بیت(ع))، فی ضلال اولیا الله، وصایا الصادقین، آثار و فواید دعای فرج و ... یاد کرد.

این سخنران مذهبی و نویسنده مذهبی یکشنبه ۱۵ آبان‌ماه در ۷۴ سالگی درگذشت. فرزندش می‌گوید: پدرم همیشه دعا می‌کرد که راحت جان دهد که این چنین هم شد.

وی افزود: پیکر پدرم صبح امروز دوشنبه ۱۶ آبان‌ماه با حضور جمعی از ذاکران سیدالشهدا همچون حاج مهدی آصفی، حسین علامه، سید امیر حاج احمدی و ... در حسینیه بزازها غسل داده شد و مداحان در هنگام تغسیل روضه‌خوانی کردند.

فرزند مرحوم شریعت‌زاده تصریح کرد: پیکر پدرم صبح فردا سه‌شنبه ۱۷ آبان‌ماه در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) تشیع و در باغ طوطی به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم ختم و بزرگداشت این سخنران و نویسنده مذهبی پنجشنبه ۱۹ آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجت ابن الحسن (ع) واقع در خیابان سهروردی شمالی، پایین‌تر از میدان پالیزی برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین