عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۲۷۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
امشب:
دومین تریبون آزاد هیئت عبدالله بن الحسن (ع) با حضور کارشناس مسائل سیاسی و معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان امشب برگزار می‌شود.

عقیق: دومین تریبون آزاد هیئت عبدالله بن الحسن (ع) با حضور کارشناس مسائل سیاسی و معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان امشب برگزار می‌شود.

پیش از این، جمعه ۶ آبان‌ماه، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جمع جوانان و مخاطبان هیئت عبدالله بن الحسن (ع) حضور پیدا کرد و پاسخگوی سؤالات و شبهات آنان بود.

شعار این نشست: «گفت‌وگو راه حل بسیاری از مشکلات»

این برنامه‌ها با شعار «انفعال ممنوع» و «گفت‌وگو راه حل بسیاری از مشکلات» است، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبه‌گری  از مسئولین و با توجه به اتفاقات اخیر در هیأت عبدالله بن الحسن (ع)  برگزار می‌شود که برنامه نخست آن با استقبال بسیار هم مواجه شد و سؤالات به صورت صریح و شفاف مطرح می‌شد. زمان این برنامه ۲ ساعت پیش‌بینی شده بود که با استقبال مردمی، تا ۳ ساعت به طول انجامید و سخنگوی دولت نیز با سعه صدر پاسخگوی سؤالات بود.

در این جلسه هیأتی‌ها به موضوعاتی از قبیل معیشت مردم و کوچک شدن سفره آنان، تأثیر اصلاحات اقتصادی دولت بر معیشت مردم، فساد در برخی دستگاه‌ها و نهادها، وعده‌های دولت در خصوص فضای مجازی و تعطیلی کسب و کارها مردم، ساخت ۴ میلیون مسکن و گرانی مسکن، تفاوت نگاه رئیس جمهور به معترض و اغتشاشگر، اهمیت دولت به موضوع نخبگان و… مطرح شد.

امشب یامین‌پور به تریبون آزاد می‌رود

نشست پرسش‌ و‌ پاسخ با موضوع اتفاقات اخیر با حضور وحید یامین‌پور کارشناس مسائل سیاسی و معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان امشب شنبه ۱۴ آبان‌ماه از نماز مغرب و عشاء در مسجد الرضا (ع) واقع در دیباجی‌شمالی، نرسیده به بزرگراه صدر برگزار می‌شود.

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین