عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
امروز زنان کرمانی آمده بودند تا به همه آنهایی که این روزها شعارهای فریبنده‌ای همچون "زن، زندگی، آزادی" سر می‌دهند نشان دهند که مادران و زنان داغدار حادثه تروریستی شیراز هم زن هستند.

عقیق: پیکر مطهر شهید دانش آموز علی اصغر لری گویینی صبح امروز در میان حزن و اندوه و گریه‌های و ناله‌های جانسوز مردم کرمان تشییع شد و زنان، دختران و مادران کرمانی در حالی با پیکر بی‌جان علی صغر هشت ساله وداع می‌کردند که در این میان ناله‌های یک مادر جانسوزتر و دلخراش‌تر بود.

امروز شیر زنان کرمانی همه برای علی اصغر گریستند و هم نوا با مادری داغدار اشک ریخته و نوحه سرایی کردند؛ امروز زنان کرمانی آمده بودند تا به حامیان پوشالی و همه آنهایی که این روزها شعارهای فریبنده‌ای همچون "زن، زندگی، آزادی" سر می‌دهند نشان دهند که این مادری که امروز داغدار فرزند هشت ساله خود است هم یک زن است با همه رویاها، لطافت‌ها و مهربانی‌های زنانه که امروز مجبور است به جای بوسه زدن بر گونه فرزند بر تابوت آن بوسه بزند و آرزوهایش را که حالا دیگر حسرتی بیش نیست با در آغوش کشیدن تابوت فرزندش به خاک بسپارد.

کجایند مدعیان حقوق بشر و حامیان حقوق زنان و کودکان تا پاسخ دهند که این کودک هشت ساله به کدامین گناه کشته شد و این مادر جوان به کدامین گناه باید اینگونه برای فرزندش عزاداری کند.

هشت سال بیشتر نداشت؛ نه از اغتشاشات چیزی می‌دانست و نه اغتشاشگران. تنها سرگرم رویاهای کودکانه خودش بود ...

شاید آن روزهایی که عده‌ای برای نا امن کردن این آب و خاک توطئه می‌کردند و نقشه می‌کشیدند، آن روزهایی که عده‌ای تلاش می‌کردند که به دروغ یک مرگ تلخ اما طبیعی را یک قتل و جنایت جا بزنند و همان را بهانه‌ای برای آشوب و اغتشاش کنند، علی اصغر هشت ساله در روستایی دور افتاده، مشغول بازی با بردار کوچکش بود و شاد و خوشحال در کوه و دشت به این طرف و آن طرف می‌رفت و حالا ...

آنهایی که بیش از چهل روز است که امنیت کشور هدف قرار داده‌اند بدانند که باید پاسخگوی خون‌های به ناحق ریخته‌ای باشند که آنها بسترش را فراهم کردند؛ باید پاسخگوی کودکانی باشند که بیگناه یتیم شده و مادرانی که ناجوانمردانه داغدار شدند.

تعداد بازدید : 1267

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0
0
السلام علیک یا علی اصغر
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین