عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۲۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
در پی عملیات تروربیستی در حرم احمد بن موسی(ع):
پس از اهتزاز پرچم سرخ «یالثارات الحسین» بر فراز گنبد مسجد مقدس جمکران به نشانه انتقام خون حاج قاسم سلیمانی، این بار این پرچم به نشانه خونخواهی شهدای حمله تروریستی به حرم حضرت احمدبن موسی (ع) بر فراز گنبد این حرم به اهتزاز درآمد.

عقیق: دی ماه ۱۳۹۸ پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکایی، پرچم سرخ یالثارات الحسین (ع) بر فراز گنبد مسجد مقدس جمکران به اهتزاز درآمد.

در پی این اهتزاز، جریان‌سازی بزرگی در رسانه‌های دنیا شکل گرفت که در نوع خودش بی‌سابقه بود. اهتزاز این پرچم که همه آن را نماد انتقام و خونخواهی می‌دانستند، به شکل گسترده‌ای در رسانه‌های جهانی منعکس شد و وحشت زیادی را در دل مزدوران غربی و صهیونیستی ایجاد کرد.

این بار این پرچم سرخ در مراسم وداع با شکوه و تشییع شهدای حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) بر روی پیکر شهدا انداخته شد و سپس به نشانه خونخواهی و انتقام از جنایتکاران آمریکایی، اسرائیلی با حضور خادمان مسجد مقدس جمکران بر فراز گنبد حرم شاهچراغ به اهتزاز درآمد.

پیام پرچم سرخ یالثارات الحسین (ع) این است؛ ای کسانی که حسین بن علی (ع) و آزادگی را دوست دارید؛ همه زیر پرچم امام زمان (عج) برای خونخواهی خون به ناحق ریخته سیدالشهدا (ع) و همه مظلومان جهان جمع شوید و چونان یدی واحد و متحد برای انتقام از خونخواران جهان به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جنایتکار و ایادیشان در سراسر جهان خود را آماده کنید.

تعداد بازدید : 36

مراسم اهتزار پرچم یالثارات الحسین (ع) بر فراز گنبد حرم شاهچراغ غروب روز گذشته شنبه ۷ آبان‌ماه با حضور خیل زائران این حرم شریف برگزار شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین