عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۰۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
امام جمعه کاشان با توجه به تقارن جلسه تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا سیتروئن با نماز ظهر و عصر، برگزاری این مراسم را از سالن آمفی تئاتر به مسجد این شرکت منتقل کرد.

عقیق: جلسه تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا سیتروئن کاشان به خاطر تقارن با نماز اول وقت ظهر و عصر با پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی نماینده مقام معظم رهبری در منطقه کاشان، از سالن آمفی تئاتر به مسجد این شرکت انتقال یافت.

امام جمعه کاشان در این مراسم بر لزوم توجه به اقامه نماز اول وقت در واحدهای تولیدی و صنعتی تأکید کرد و گفت: اقامه نماز اول وقت در ارتقای کیفی  واحدهای تولیدی و صنعتی بسیار اثرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امامین انقلاب و شاگردان مکتب آنها ایران را از ذلت ستم شاهی نجات دادند، افزود: در حالی که اوایل جنگ تحمیلی باید سیم خاردار وارد می کردیم، الان در اوج اقتدار دفاعی قرار داریم.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه شهید تهرانی مقدم، حاج قاسم سلیمانی و ... از طریق اهل نماز اول وقت، زیارت عاشورا، نماز شب و دعا و توسل به جایگاه رفیع رسیدند، اظهار کرد: مسئولان ادارات و مدیران واحدهای صنعتی برای ارتقای کیفی مجموعه های تحت مدیریت به توسعه مسائل توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم افزایش کیفیت خودروهای داخلی تأکید کرد و افزود: کیفیت خودروهای داخلی به قدری باید ارتقا پیدا کند که وقتی به خارج صادر شد بگویند این محصولی است که با وجدان کاری در جمهوری اسلامی ایران تولیدشده است.

 

اقدام جالب امام جمعه کاشان در برگزاری نماز اول وقت + عکس

اقدام جالب امام جمعه کاشان در برگزاری نماز اول وقت + عکس

 

اقدام جالب امام جمعه کاشان در برگزاری نماز اول وقت + عکس

اقدام جالب امام جمعه کاشان در برگزاری نماز اول وقت + عکس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین