عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
حجت الاسلام حاج ابوالقاسمی:
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی معادله قدرت را در جهان به نفع مستضعفین و دین مداران رقم زده و تمام کارشکنی ها و دشمنی ها در راه نقلاب اسلامی به این دلیل است.

عقیق: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم در محفل انس با قرآن که در شب شهادت امام حسن عسکری(ع) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه منتظران امام زمان(عج) می‌بایست دغدغه برقراری عدالت جهانی داشته و در این راه تلاش کنند، اظهار کرد: کسانی که می‌خواهند با امام زمان(عج) تجدید بیعت کنند بایست در مسیر استقرار عدالت جهانی دغدغه مند باشند.

وی با اشاره بە اینکه در افغانستان ده‌ها دختر نوجوان به دست مزدوران استکبار جهانی به خاک و خون کشیده می‌شوند، ولی هیچ عکس العملی از سوی غربی‌ها صورت نمی گیرد، اضافه کرد: آنها از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده کرده و به بهانه دفاع از مظلوم در کشور اغتشاش و ناامنی ایجاد می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کسی که می خواهد با حضرت پیمان ببندد باید ظلم ستیز بوده و در این زمینه بی‌تفاوت نباشد، خاطرنشان کرد: در دوران غیبت فقط کسانی ایمانشان سالم می‌ماند که در انتظار حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) باشند و برای تحقق آرمانی که در ذهن دارند تلاش کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که به فکر حکومت جهانی امام زمان(عج) هستند جهانی برنامه ریزی و کار می‌کنند یادآور شد: انتظار فرج فقط به معنای خواندن دعای فرج نیست بلکه باید در این راه تلاش و مقدمه سازی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه ای برای تحقق حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) است یادآور شد: انقلاب اسلامی معادله قدرت را در جهان به نفع مستضعفین و دین مداران رقم زده و تمام کارشکنی ها و دشمنی ها در راه انقلاب اسلامی به این دلیل است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین