عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
سیدحسن خمینی عنوان کرد: شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه بر جایگاه حقوقی از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه ای هستند.

عقیق: متن بیانیه کانون‌های مساجد و ائمه جماعات مساجد کشور به شرح ذیل است:

«اذا نزلت العاهات و الافات عوفی اهل المسجد» 

«هنگامی که مشکلات و بلاها (برای اهل زمین) نازل می شود اهل مساجد درامانند»

ایران اسلامی، پس از گذشت بیش از 40 سال از عمر انقلاب شکوهمند خود، در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی، در حالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، یک چله پر افتخار را بدون خیانت به آرمان هایش پشت سر نهاده، بار دیگر به بهانه‌های واهی، مورد هجوم فتنه گران قرار گرفته است.

از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن با انواع ابزارها و ترفندها، در پی سست کردن پایه های این انقلاب بوده است، اما نظام مردم سالار دینی که با تدبیر امام راحل و عظیم الشان، با تکیه بر آموزه‌های قرآنی و تبعیت از فرامین ولایت، پایه‌گذاری شده است، توانسته است، ضمن عبور از این گردنه‌های سخت، بحران ها و فتنه‌ها، حسب حدیث شریف نبوی که: در آخرالزمان از فتنه ها نهراسید زیرا فتنه‌ها منافقان را رسوا و نابود می‌کند، منافقان را رسوا و چهره واقعی آنها را هویدا سازد.

اقدامات و فعالیت‌های اخیر دشمنان بیانگر این است که ما به آرمان‌های انقلاب نزدیک شده‌ایم. تشابه رویکردها و سخنان سران گروهک‌های تروریستی، با برخی شعارهای اغتشاشات مبین این نکته بود که کانون توطئه، ماجرای اخیر را صرفاً بهانه‌ای برای براندازی اصل نظام می‌داند.

هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشان اسلام، تخریب مساجد، تعرض به حجاب بانوان محجبه کشور، وارد کردن خسارت‌های فراوان به اماکن و اموال عمومی و خصوصی، ضرب و شتم و به شهادت رساندن ماموران انتظامی و نیروهای مردمی و سایر اقدامات خرابکارانه در این آشوب‌ها نشان داد که در پس شعارهای به ظاهر مردم‌پسند این گروه‌ها، واقعیت چیز دیگری است و آن هم به آشوب کشاندن و در نهایت تجزیه ایران عزیز است.

فعالین فرهنگی هنری مساجد، با تقدیر و تشکر ویژه از مردم شریف ایران اسلامی که در روزهای اخیر با حضور پررنگ در نمازهای جمعه و راهپیمایی‌های گسترده، جلوه های شکوهمندی از حمایت از قرآن، نظام اسلامی و حجاب را رقم زدند، از اقدامات قوه قضائیه، ماموران خدوم فراجا و سربازان گمنام امام زمان، برای کنترل ناآرامی‌ها و خاموش کردن آتش فتنه حمایت می‌کنند و با محکوم کردن حرکات مذبوحانه فتنه گران و منافقان، ذیل این بیانیه تاکید می‌‌کند که: "هدف دشمن از این فتنه‌گری‌ها، ایجاد شکاف‌های مذهبی و قومیتی است که با حضور مردم بصیر و انقلابی، بالأخص اهالی مسجد، در هم شکسته خواهد شد."

امروز رمز پیروزی، بی‌تردید اتحاد، همدلی و تبعیت محض از فرامین ولایت است. در پایان با سلام و صلوات بر روح پاک بنیانگذار فقید انقلاب و شهدای راه دفاع از مکتب در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، با ولی فقیه‌مان عهدی دوباره می‌بندیم که بر سر پیمان خود ایستاده و در تمام سنگرهای سخت و نرم پای آرمان‌های انقلاب عزیزمان ایستاده و تا ریشه کن شدن فتنه از پای نخواهیم نشست.

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین