عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
حجت الاسلام انجوی‌نژاد:
حجت الاسلام انجوی‌نژاد گفت: اگر امروز برای مقابله با نظام چادرم را برداشتم، باید ببینم کنار دستی من که کف می‌زند چه کسی است؟ برخی از همین اقدامات کف خیابان‌های ایران، فاکتور درست می‌کنند و پول می‌گیرند.

عقیق: چند روزی است خیابان‌های شهرهای مختلف تهران شاهد تجمعات پراکنده‌ای است که به بهانه ماجرای مهسا امینی رقم خورده است، اما به مرور نیت اغتشاشگران تغییر کرد و سراغ براندازی و بعدتر هم تجزیه‌طلبی رفتند. این ماجراها بسیاری از دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی را شاد کرد. برای بررسی این اتفاقات با حجت الاسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد کارشناس مذهبی گفت‌وگویی داشتیم.

حجت الاسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد کارشناس مذهبی و مسئول هیأت رهپویان وصال شیراز که روزی تروریست‌ها در جلسه این هیأت، بمبی را منفجر کرده و تعدادی را به شهادت رساندند، در این خصوص گفت: آیت‌الله رئیسی در کشور آمریکا و جلوی خبرنگار آمریکایی نشست و حرف زد و او نتوانست، هیچ حرفی بزند. این نشان می‌دهد که منطق ما ضعیف نیست. نباید از مناظره ترسید. اگر از تریبون جمهوری اسلامی به مخالفین فرصت ندهیم تا حرف بزنند و در همان‌جا پاسخ منطقی دریافت نکنند، در اینستاگرام حرف می‌زنند و مردم تصور می‌کنند که این حرف‌ها، حق مطلق است.

دشمن بر هیجان حاکم بر تجمعات سوار می‌شود

وی با اشاره به اینکه مردم از تضارب افکار استقبال می‌کنند، گفت: در جهان سوم تجمعات خیابانی را برنمی‌تابند و اگر تجمعی غیرحکومتی و دولتی تشکیل شود، بلافاصله با استفاده از ابزارهایی بر آن حاکم می‌شوند. دشمنان بر هیجان حاکم بر تجمعات سوار می‌شوند و هیجان، زمانی که بالا می‌گیرد، عقل کار نمی‌کند.

انجوی‌نژاد با اشاره به اینکه آشوبگران دوگونه هستند، گفت: اول لیدرها هستند که با برنامه‌ریزی آمدند و خدا ان شاء الله نسل این منافقین را بردارد. دسته دوم کسانی که هیجانی شده‌اند. مردم صف خود را از این لیدرها جدا کردند زیرا از سال ۸۸ به یک عقلانیت رسیدند. البته باید بدانیم مردم نگفتند از همه کارهای شما راضی هستیم.

هزاران رسانه، اشکالات جمهوری اسلامی را ضریب می‌دهند

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مظلوم‌ترین حکومت جهان است، زیرا اشکالاتش را هزاران رسانه ضریب می‌دهند، گفت: هیچ‌جای جهان این اتفاق رخ نمی‌دهد. بسیاری از کشورها وضع بدتری از ایران دارند، اما هیچ‌ رسانه‌ای مشکلات آن‌ها را ضریب نمی‌دهند.

وی گفت: فرض کنید این نظام ظالم است، بنا دارید چه چیزی را جایگزین کنید؟ برخی هیجانات بازی‌های کامپیوتری خود را به درون شهرها آوردند.

برخی با اغتشاشات خیابان‌های ایران فاکتور درست می‌کنند، پول می‌گیرند

این سخنران مذهبی تصریح کرد: در اصطلاح و عرف جامعه داریم، امروز جبهه خود را تشکیل بده، آن‌گاه ببین بغل دستی‌های تو چه کسانی هستند؟ این جملات درست است، زیرا نص قرآن کریم است.

انجوی نژاد اضافه کرد: اگر امروز برای مقابله با نظام چادرم را برداشتم، باید ببینم کنار دستی من که کف می‌زند چه کسی است؟ برخی از همین اقدامات کف خیابان‌های ایران، فاکتور درست می‌کنند و پول می‌گیرند. قرآن کریم می‌فرماید: بغل دستی‌های خود را پیدا کن و بعد ببین چه کسانی به کار تو ضریب می‌دهند.

تجزیه طلبان برای اغتشاشات ایران کف می‌زنند

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه بساط درگیری خیابانی را باید جمع کرد، گفت: افراد اگر مسلمان هم نیستند، ایرانی که هستند. این اغتشاشات و درگیری‌های ایرانی کف زدن تجزیه‌طلبان را به همراه دارد که بنا دارند ایران را تکه‌پاره کنند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین