عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۸۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
در جمع خبرنگاران اعلام شد؛
حجت الاسلام سیدمحسن محمودی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری تجمع اعتراضی مردم مؤمن و انقلابی پایتخت نسبت به هتک حرمت‌های اخیر خبر داد و گفت: این تجمع از ساعت ۱۶ یکشنبه ۳ مهر در میدان انقلاب تهران برگزار می‌شود.

عقیق: حجت الاسلام سیدمحسن محمودی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری تجمع اعتراضی مردم مؤمن و انقلابی پایتخت نسبت به هتک حرمت‌های اخیر خبر داد و گفت: این تجمع از ساعت ۱۶ یکشنبه ۳ مهر در میدان انقلاب تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و امام جمعه موقت تهران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این تجمع به عنوان ابراز احساسات مردم در محکومیت اهانت به قرآن کریم، اهانت به پرچم جمهوری اسلامی، اهانت به حجاب و عفت زنان مسلمان، به آتش کشیدن مساجد، اموال مردم و خسارات جانی و مالی که فتنه گران و نفوذی‌های استکبار در این کشور وارد کردند، برگزار می‌شود.

محمودی گفت: یقیناً مردم تهران در این مراسم خاطره حماسه بزرگ اجتماعات بزرگ خود در مقابله با فتنه را زنده خواهند کرد و این اجتماعات تیر خلاصی بر قلب فتنه گران و حامیان بیرونی و نفوذی‌های داخلی و عناصر فریب خورده که این روزها امتحان بدی پس دادند، خواهد بود.

وی گفت: امیدواریم این خواص به سرعت مواضع خود را مشخص کرده و صف خود را از ملت ایران جدا نکنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از هیئات مذهبی، مؤسسات قرآنی، مردم عزیز و خانواده‌ها خواست، با حضور پرشور در این مراسم پیوند خود را با اسلام عزیز و ولایت برای بار دیگر به نمایش گذاشته و جواب دندان شکن به فتنه گران و عوامل آنها بدهند.

وی گفت: این راهپیمایی در چهار مسیر به ویژه میدان امام حسین (ع) به صورت دسته جات عزاداری به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد و مرکز تجمع میدان انقلاب خواهد بود.

محمودی اضافه کرد: پنجشنبه و جمعه در بسیاری از مناطق کشور و جمعه در سراسر کشور شاهد تجمع و راهپیمایی اعتراض آمیز مردم همیشه در صحنه بودیم، اما فردا نیز مجدداً مردم انقلابی تهران تجمع خواهند کرد، تا نسبت به اغتشاشگران ابراز انزجار کرده و حمایت قاطع خود را از راه نورانی انقلاب اسلامی و ولایت نشان دهند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین