عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۶۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
سرپرست فرودگاه امام:
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی از برقراری مجدد پروازهای این فرودگاه به مقصد نجف از ساعت ۱۷ امروز خبر داد.

عقیق: در پی حوادث اخیر عراق از عصر دیروز (دوشنبه ۷ شهریور) پرواز ایران به این کشور متوقف شده بود که با فروکش کردن برخی تنش‌ها، پروازها فرودگاه نجف به حالت عادی برگشت.

سعید چلندری سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برطرف شدن ناآرامی‌ها در عراق و اعلام آمادگی فرودگاه نجف برای از سرگیری پروازها از مبدا ایران اظهار داشت: از ساعت ۱۷ امروز (سه شنبه ۸ شهریور) مجدد پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی از مبدا فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه نجف از سر گرفته شد و بر اساس اعلام ستاد اربعین، این فرودگاه آماده برقراری پروازهای نجف است.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی که طی ۲۴ ساعت گذشته پروازهای آنها به نجف لغو شده بود می‌توانند مجدد درخواست برقراری پرواز و شهر فرودگاهی امام خمینی بلافاصله مجوز مربوطه را صادر خواهد کرد.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی از برقراری پروازهای ایران به نجف از سایر فرودگاه‌های کشورمان خبر و ادامه داد: سازمان هواپیمایی کشوری مجوز برقراری مجدد پروازها را صادر کرده است.

به گفته این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی از شنبه هفته آینده (۱۲ شهریورماه) کلیه پروازهای زیارتی شامل پروازهای حج، عتبات و دمشق به ترمینال سلام فرودگاه امام منتقل خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین