عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
از ساعتی پیش:
مرزهای خسروی، مهران و شلمچه از ساعتی پیش بازگشایی شد.

عقیق: پس از بازگشت آرامش به عراق، از یک ساعت پیش ‌مرزهای خسروی، مهران و شلمچه ‌بازگشایی شد و ‌‌زائران‌ ‌می‌توانند هم‌اکنون با مراجعه به این مرزها ‌به کشور عراق جهت سفر به عتبات عالیات اقدام کنند.

مرز خسروی بازگشایی شد

استاندار کرمانشاه در گفت‌وگویی با تایید بازگشایی مرز خسروی گفت: از یک ساعت قبل و پس از بازگشت آرامش به کشور عراق، مرزهای زمینی ایران و عراق بازگشایی شد تا زائران اربعین بتوانند از مرزها عبور کنند.

بنابر اعلام بهمن امیری مقدم  ‌شرایط برای بازگشت زائران از مرز رسمی خسروی فراهم است و هیچ ممنوعیت و محدودیتی برای ورود زائران ایرانی و همچنین عراقی‌ها از مرز خسروی به داخل کشورمان وجود ندارد.

مرز مهران بازگشایی شد

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در گفت‌وگویی در ایلام با بیان اینکه به‌علت ناآرامی‌ها در عراق و انسداد مرز مهران، برخی از زائران عتبات در شهر مهران استقرار دارند، اظهار داشت: ‌با توجه به تمهیدات صورت‌گرفته، جای هیچ نگرانی وجود ندارد و پیش‌بینی‌های لازم از قبل برای اسکان زائران عزیز انجام شده  است.

وی با بیان اینکه از دقایقی پیش "‌مرز مهران بازگشایی ‌شد‌ه است"، افزود: آمادگی برای تردد زائران را داریم و ‌‌زائران‌ ‌می‌توانند هم‌اکنون با مراجعه به مرز مهران‌ جهت سفر به عتبات عالیات اقدام کنند.

 مرز شلمچه باز شد

سردار گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا نیز گفت: مرز شلمچه به روی زائران اربعین باز شده و ‌‌زائران‌ ‌می‌توانند با مراجعه به این مرز ‌به کشور عراق جهت سفر به عتبات عالیات اقدام کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین