عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
سازمان حج و زیارت:
سازمان حج و زیارت برای متقاضیان زیارت اربعین حسینی امسال که مرحله پیش ثبت‌نام را در سامانه سماح با موفقیت گذرانده‌اند، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

عقیق: سازمان حج و زیارت به عنوان کمیته ثبت‌نام و اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی، وظیفه نام‌نویسی و اعزام، امداد و راهنمایی گمشدگان و نظارت بر بیمه زائران را عهده دار است.

با توجه به ادامه روند ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح، این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیانی که در سامانه سماح پیش ثبت‌نام انجام داده‌اند، باید هرچه سریعتربرای تکمیل اطلاعات به این سامانه مراجعه کنند.

این اطلاعیه تاکید می‌کند: آن دسته از متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت‌نام زیارت اربعین حسینی(ع) در سامانه سماح شرکت کرده بودند، می‌بایست برای قطعی کردن ثبت‌نام خود، ضمن مراجعه مجدد به سامانه در صفحه اصلی از قسمت پیگیری وضعیت و ویرایش با وارد کردن کدملی و شماره شناسنامه سرگروه وارد سامانه شده و با طی کردن فرایند ثبت‌نام و پرداخت حق بیمه ثبت‌نام خود را قطعی کنند. بدیهی است در صورت عدم تغییر وضعیت پیش ثبت‌نام به ثبت‌نام قطعی خدمات بیمه‌ای تعلق نمی‌گیرد.

بنابر برآوردها امسال جمعیتی میلیونی از کشورمان برای ایام اربعین حسینی عازم عتبات عالیات می‌شوند. ثبت‌نام در سامانه سماح و دریافت بیمه (با مبلغ ۱۸ هزار تومان) برای تمامی متقاضیان الزامی است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین