عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
بر اساس اعلام مقام مسئول در هما؛
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: دوره فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ ۶ میلیون تومانی، به بازه ۲۰ تا ۳۱ شهریور محدود است.

عقیق: حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران درباره بازه زمانی فروش بلیت پروازهای رفت و برگشت اربعین با نرخ ۶ میلیون تومان اظهار کرد: صرفاً در بازه زمانی ۲۰ تا ۳۱ شهریور یعنی ۵ روز قبل و ۵ روز بعد از روز اربعین، بلیت این پروازها با نرخ مصوب ستاد اربعین فروخته خواهد شد.

وی افزود: بر اساس ابلاغ سازمان هواپیمایی کشوری از ۲۰ شهریور به مدت ۱۰ روز فروش مستقیم پروازهای عتبات در ایام اربعین صرفاً به صورت سیستمی بوده و پرواز چارتری انجام نمی‌شود.

این مقام مسئول در ایران ایر یادآور شد: به ازای هر کد ملی تنها یک بلیت داده می‌شود که با نرخ ۶ میلیون تومان برای رفت و برگشت محاسبه و فروخته خواهد شد؛ هیچ ایرلاینی، یک ریال حق فروش بالاتر از نرخ مصوب ندارد در این بازه زمانی ندارد.

وی تصریح کرد: اینکه معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفته بود که زمان آغاز پیش فروش بلیت سفرهای اربعین ۱۶ شهریور است، به سایر مودهای حمل و نقلی شامل جاده‌ای و ریلی برمی‌گردد ولی برای سفرهای هوایی اربعین، زمان آغاز فروش بلیت‌ها با نرخ مصوب، بیستم شهریور اعلام شده است. مطابق تکلیف وزارت راه و شهرسازی بر ایران ایر، بلیتی که به زوار سیدالشهدا (ع) در ایام مذکور داده می‌شود، با نرخ ۶ میلیون تومان است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین