عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
عکس و فیلم|
نسخه عربی سلام فرمانده توسط جمعی از کودکان و نوجوانان قرآن‌آموز طرح امام هادی علیه‌السلام در حرم امامین عسکریین علیهم‌السلام اجرا شد.

عقیق: سامرا که در دهه گذشته یکی از شهرهای پرخطر و بخشی از قلمروی داعش بود، در سال‌های اخیر با تلاش نیروهای مقاومت از داعش پاکسازی شده و زائران در امنیت کامل به حرم امامین عسکریین علیهم‌السلام مشرف می‌شوند.

سامرا یکی از شهرهای عراق است که تعداد اهل سنت در این شهر نسبت به شیعیان بیشتر است. با این وجود، بسیاری از اهل سنت هم به امامین عسکریین علیهم‌ السلام ارادت دارند و برای برآورده شدن حوائج خود به امام هادی و حسن عسکری علیهم‌السلام متوسل می‌شوند و نذری‌هایی را در خانه امام زمان (عج) توزیع می‌کنند و در سال‌های اخیر حرم امامین عسکریین علیهم‌ السلام نقطه عطفی برای اتحاد مسلمانان از شیعه و‌ سنی شده است.

روز گذشته جمعی از قرآن آموزان طرح امام هادی علیه‌السلام با حضور در حرم امامین عسکریین علیهم‌السلام پایان نخستین دوره این طرح را جشن گرفتند. در این مراسم نسخه عربی سرود سلام فرمانده هم اجرا شد و پس از آن هم کودکان و نوجوانان با هم‌خوانی «یا مهدی» با امام زمان (عج) تجدید میثاق کردند.

در ادامه فیلمی از اجرای سرود سلام یا مهدی در حرم امامین عسکریین علیهم‌السلام را مشاهده می‌کنید:

تعداد بازدید : 49

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
0
0
خدا به حاج ابوذرمون خیر بده
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین