عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۹۹۸
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰
به مناسبت عید یزرگ غدیر برگزار خواهد شد:
مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر حد فاصل چهار راه ولی‌عصر (عج) تا چهارراه پارک وی برگزار می‌شود.

گزارش تصویری

عقیق:  ساسان زارع سخنگوی ستاد مردمی رویداد «مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر» امروز در نشست خبری این رویداد بزرگ که در مجموعه فرهنگی شــ.ه. دای هفتم تیر برگزار شد گفت:

امسال تعدادی از گروه‌ها و مجموعه‌های مردمی گرد هم جمع شده و تصمیم گرفتند یک رویداد متفاوت و جذاب با عنوان «مهمونی ۱۰ کیلو متری عید غدیر» را در سطح شهر تهران برگزار و خلق کنند. طبق برنامه‌ریزی ها و مجوزهایی که اخذ شد بنا شد این مراسم از چهار راه ولیعصر تا چهارراه پارک وی با برپایی مواکب و غرفه‌های فرهنگی برپا و به شرکت کنندگان در این مراسم خدمات ارائه دهند. لازم به ذکر است تا به امروز که هنوز این خبر رسانه‌ای نشده است قریب به ۳۰۰ مجموعه و موکب اعلام آمادگی کردند تا در این مراسم خدمات ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه عید غدیر روز بخشیدن و هدیه دادن است، گفت: بر همین اساس غرفه‌های کودک در این مسیر ده کیلومتری طراحی و برنامه‌ریزی شده تا بتوانند با برگزاری محافل کودکانه و نوجوان به شرکت کنندگان جایزه و هدیه تقدیم کنند. همچنین اجرای سرود برای کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های این غرفه‌ها به شمار می‌رود.

زارع افزود: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برگزاری مداحی، برپایی غرفه‌های فرهنگی، راه اندازی ایستگاه صلواتی، اجرای پویش‌های مختلف با موضوع #غدیر و… اشاره کرد.

سخنگوی ستاد مردمی رویداد «مهمونی ۱۰ کیلو متری عید غدیر» به تاریخ و ساعت برگزاری این مراسم اشاره و بیان کرد: این مراسم رأس ساعت ۶ بعد از ظهر الی ۱۰ شب در سالروز عید غدیر خم از چهارراه ولی عصر تا چهارراه پارک وی برگزار می‌شود. گفتنی است این مراسم مکمل دیگر مراسماتی است که در مناطق مختلف برگزار می‌شود و میاندار برگزاری این مراسم بیشتر هیئات مذهبی هستند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین