عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷
وزیر بهداشت اعلام کرد:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به عراق سفر کرده است، در حاشیه جلسه ستاد مرکزی اربعین که در محل سفارت کشورمان در بغداد برگزار شد، از نهایی شدن دستورالعمل بهداشتی حماسه اربعین امسال خبر داد.

عقیق: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به عراق سفر کرده است، در حاشیه جلسه ستاد مرکزی اربعین که در محل سفارت کشورمان در بغداد برگزار شد، از نهایی شدن دستورالعمل بهداشتی حماسه اربعین امسال خبر داد.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تزریق سه دُز واکسن کرونا به عنوان شرط تشرف زائران در مراسم اربعین امسال افزود: همه زائران قبل از تشرف باید نسبت به تزریق سه دُز واکسن اقدام کرده باشند.

عین اللهی با اشاره به لزوم ارائه خدمات کیفی سلامت به زائران اظهار داشت: برای پزشکانی که امسال به این سفر معنوی مشرف شوند، مأموریت منظور شده و نیاز به اخذ مرخصی نخواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین در فصل تابستان گفت: تمرکز ما در این مراسم بر مدیریت گرمازدگی است و وزارت بهداشت و ستاد مرکزی اربعین در این زمینه پیش بینی‌های لازم را انجام داده و خدمات رفاهی و بهداشتی متناسب با دمای هوا را اتخاذ کرده‌اند تا از گرمازدگی زائران پیشگیری شود.

عین اللهی پیشنهاد کرد تا با افزایش مرز‌های عبوری، تردد زائران مدیریت شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
0
قصد اذیت کردن زائران امام حسین را دارید؟ نوجوانی که تا الان واکسن نزده و کرونا هم نگرفته (به حمدالله)، حالا که کرونا تمام شده، چرا باید الکی ۳ دوز!! واکسن بزند؟ آقای رئیسی لطفا اجازه ندهید.
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین