عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۶۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹
از سوی معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) صورت گرفت؛
برنامه های دهه کرامت در حرم حضرت معصومه (س) از سوی معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) تشریح شد.

عقیق: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی احمدی ظهر دیروز در نشست خبری برنامه‌های آستان حضرت معصومه (س) در دهه کرامت که ظهر دیروز در پژوهشکده علامه طباطبایی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: شعار محوری این دهه کرامت امسال خدمت کریمانه جهاد عالمانه است و در کنار آن‌همه روزهای این دهه شعار خاص خودشان را دارند.

وی توجه به هویت دختران را مهم برشمرد و گفت: در زمانی قرار داریم که در رسانه های غربی تعریف های متفاوتی از دختر ارائه می دهند باید به اصالت هویت دختران بیش از پیش پرداخته شود و در این میان حرم حضرت معصومه سلام (س) می تواند بستر مناسبی برای پرداختن به موضوع هویت دختران باشد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی به ایجاد ارتباط عاطفی بین پدر و دختر اشاره کرد و گفت: با اگر ارتباط عاطفی پدر و دختر به درستی انجام شود باعث حفظ سلامت خانواده و جامعه می شود.

وی تاکید کرد: در پویش فدای دخترم به این ارتباط توجه زیادی شده و پوسترهایی با این شعار طراحی شده است که در دهه کرامت در فضای مجازی آستان مقدس فاطمی منتشر می شود.

معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت در ادامه به تشریح برنامه های شب میلاد حضرت معصومه (س) پرداخت و بیان داشت: حجت الاسلام والمسلمین پناهیان سخنران مراسم شب میلاد خواهد بود که در این میان از مداحی محمود کریمی و صابر خراسانی نیز بهره مند خواهیم شد.

وی افزود: در شام میلاد نیز حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی به سخنرانی و مهدی رسولی به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی همایش دختران آفتاب در عصر روز میلاد بانوی کرامت را مورد توجه قرار داد و گفت: این برنامه با همکاری وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری برگزار خواهد شد و علاوه بر این از کارهایی خوبی که با دستور وزیر آموزش و پرورش انجام شده تشکیل ستاد بزرگداشت شخصیت حضرت معصومه (س) بود که با توجه به قشر عظیم دختران در آموزش و پرورش این ستاد باید در طول سال کار کند و برنامه داشته باشد.

وی پوشش رسانه ای دهه کرامت را مهم برشمرد و افزود: شبکه های یک، دو، سه، پنج، قرآن، افق، شما، ولایت، هدایت ، نور و همچنین رادیو معارف و رادیو قم در دهه کرامت برنامه های حرم مطهر را پوشش خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی ادامه داد: برگزاری محفل شعر فاطمی در مقبره پروین، اجرای گروه سرود هر شب قبل از نماز مغرب و عشا، اجرای جشن به زبان های عربی و اردو، تولیدات رسانه ای به زبان های مختلف دنیا برای انتشار در فضای مجازی و برگزاری جشنواره هنری فاطمی از دیگر برنامه های حرم بانوی کرامت در دهه کرامت است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین