عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
همزمان با فرا رسیدن شب قدر دوم اعلام شد:
همزمان با شب شهادت امام علی (ع) و دومین شب قدر برنامه‌های متنوعی در حرم رضوی تدارک دیده شده، که این برنامه‌ها امشب به صورت زنده و مستقیم از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

عقیق: حرم امام رضا (ع) همزمان با شب شهادت امام علی (ع) و دومین شب قدر برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده که این برنامه‌ها امشب به صورت زنده و مستقیم از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

این برنامه‌ها از ساعت از ساعت ۲۱ در صحن پیامبر اعظم (ص) آغاز می‌شود و تا پاسی از شب ادامه دارد.

برنامه امشب با تلاوت آیات روح‌ بخش قرآن کریم توسط کبیر قلندر‌زاده قاری ممتاز قرآن کریم آغاز می‌شود و در ادامه حاج علی برادران دعای پر فیض جون کبیر را برای زائران و بینندگان قرائت می‌کند.

در ادامه حاج احمد واعظی به مرثیه‌سرایی در وصف شهادت مظلومانه مولای متقیان علی (ع) می‌پردازد و پس از آن حجت‌الاسلام ناصر رفیعی به ایراد سخنرانی در مظلومیت و مناقب امام علی (ع) می‌پردازد، همچنین مراسم قرآن به سر گرفتن هم توسط حجت‌الاسلام‌ رفیعی برگزار می‌شود.

محفل ویژه قرآنی در احیاء شب بیست‌وسوم

مراسم احیاء شب بیست‌وسوم ماه رمضان یکشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در قالب ویژه‌برنامه قرآنی با ترتیل خوانی سوره‌های روم، دخان و عنکبوت توسط جواد پناهی، احسان محمدی و سیدحامد حسینی آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ مهدی شجاع و مهدی سروری در این شب مبارک دعای جوشن کبیر را قرائت خواهند کرد و پس از اتمام دعا، حاج محمود کریمی به نیایش و روضه‌خوانی خواهد پرداخت. ایراد سخنرانی و انجام مراسم قرآن به سر گرفتن توسط حجت‌الاسلام‌ مسعود عالی پایان‌بخش این محفل نورانی خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین