عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۳۰۰
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
گزارش|
در شامگاه نهمین روز ماه مبارک رمضان ، ضیافت افطار رییس جمهور با جمعی از مداحان و شعرای اهل بیت (ع) برگزار شد.

گزارش تصویری

عقیق:در شامگاه نهمین روز ماه مبارک رمضان ، ضیافت افطار رییس جمهور با جمعی از مداحان و شعرای اهل بیت (ع) برگزار شد.

در این دیدار حاج سعید حدادیان، حاج مرتضی طاهری، حاج مهدی سلحشور،حاج مسعود پیرایش و در سخنانی دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و پیشنهادات خود را در موضوعات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با رئیس‌جمهور در میان گذاشتند.

در این مراسم همچنین تعدادی از ستایش‌گران و مداحان اهل بیت(ع) ضمن نوحه‌سرایی به ذکر مصائب و مناقب شخصیت والای ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) پرداختند.

ساماندهی امور مداحان، آمادگی برای کمک و حمایت از برنامه‌های دولت، لزوم استفاده از نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی در رده‌های مختلف مدیریتی، ‌توجه به رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی، حمایت مادی و معنوی از هیئت‌های مذهبی، تسهیل سفر به عتبات عالیات و برخورد با مفسدین اقتصادی و عاملین گرانی‌های ناروا از جمله‌ محورهای سخنان مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) بود.

رییس جمهور در این دیدار استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی را مورد تاکید قرار داد و گفت: هیئت‌های مذهبی از جوانان با اخلاص و همیشه در صحنه تشکیل شده است و می‌توان از این ظرفیت بی‌بدیل برای رفع بسیاری از مشکلات استفاده کرد.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام کوچک‌ترین خطای نیروهای انقلابی و دولت را بزرگ‌نمایی می‌کنند لذا باید همواره ضمن حفظ هوشیاری، کیفیت و محتوای فعالیت ها را تقویت کرده و ارتقاء داد.

رئیس‌جمهور گفت: جلسات هیئت‌های مذهبی کلاس درس‌آموزی و خودسازی است و لازم است در آن از اشعار و مطالبی استفاده شود که برای جوانان سازنده بوده و اخلاق و معنویت را در وجود آنان رشد دهد.

دکتر رئیسی با اشاره به اهمیت ارتباط مسئولین و دولتمردان با بدنه جامعه خاطرنشان کرد: شخصا همواره تلاش داشتم که ارتباط خود را با مردم حفظ کنم و در هر جایگاهی که بودم آن را قطع نکردم و امروز دولت در کنار این ارتباط ها، از انتقال دیدگاه ها و نظرات مردم توسط علما و مداحان و کسانی که با بدنه مردم ارتباط تنگاتنگ دارند، استقبال کرده و آن را برای خود مغتنم می‌داند.

در ادامه گزارشی از این دیدار را ببینید:

تعداد بازدید : 121

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین