عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید که به دلیل کسالت مجدد در بیمارستانی در قم بستری هستند، از شب گذشته حالشان وخامت یافته و دفتر معظم‌له از عموم مؤمنان التماس دعا دارند.

عقیق:آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید به دلیل وخامت یافتن مجدد حالشان در بیمارستانی در قم بستری شدند.

این مرجع تقلید چندی پیش به دلیل ناراحتی قلبی در تهران بستری بودند که با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شدند اما با شدت گرفتن کسالت مجدد در بیمارستانی در قم بستری شدند و از شب گذشته حال این عالم ربانی وخیم گزارش شده است.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم شب گذشته با حضور در قم از آخرین وضعیت آیت‌الله علوی گرگانی مطلع و دستورات لازم را برای درمان ایشان صادر کردند.

وزیر بهداشت درباره آخرین وضع آیت‌الله علوی گرگانی گفت: باتوجه به بستری شدن آیت الله علوی گرگانی و نیز نگرانی مقام معظم رهبری، بنده مأموریت یافتم که از ایشان در یکی از بیمارستان‌های قم عیادت کنم.

وی ادامه داد: از روز جمعه بیماری قلبی آیت الله علوی گرگانی، وخامت یافته و در بخش ویژه بیمارستانی در قم بستری است. وضعیت خدمات ارائه شده به ایشان را بررسی کردیم تا اقدامات بعدی را انجام دهیم اما پزشکان نهایت سعی و تلاش خود را کرده و تمام اقدامات درمانی لازم را برای ایشان انجام داده‌اند.

بنا بر این گزارش دفتر آیت‌الله علوی گرگانی در پیامی از عموم مؤمنان خواست برای این عالم ربانی دعا کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین