عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
مراسم هفتگی قرائت سه‌گانه دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد. همچنین به مناسبت سالروز میلاد امام جواد(ع) نیز مراسم جشن در این مسجد برپا می‌شود.

عقیق:مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران این هفته نیز در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ۱۹، ۲۱ و ۲۲ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد. همچنین به مناسبت سالروز میلاد امام جواد(ع) نیز مراسم جشن در این مسجد برپا می‌شود.

سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی و قرائت دعای محمدحسین حدادیان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. در روز پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام خلج و قرائت دعای سیدمحسن بنی‌فاطمی بعد از نماز مغرب‌ و عشاء برگزار می‌شود.

در بامداد روز جمعه ۲۲ بهمن‌ماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با نوای حجت‌الاسلام میرزامحمدی دو ساعت مانده به اذان صبح برگزار می‌شود. مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» روز جمعه ۲۲ بهمن‌ماه از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی و قرائت دعای عباس حیدرزاده برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده خواهد شد.

به مناسبت میلاد امام جواد(ع) نیز دو مجلس جشن به صورت همزمان در روز جمعه ۲۲ بهمن‌ماه بعد از نماز عشاء برپا می‌شود. ابتدا علی حبیب‌زاده مولودی‌خوانی خواهد کرد. در شبستان کربلا هم  به همت هیأت محبین اهل‌بیت(ع) مراسم جشنی با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مولودی‌خوانی ذاکرین اهل‌بیت(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

روز شنبه ۲۳ بهمن‌ماه نیز همزمان با ظهر روز میلاد امام جواد(ع) مولودی‌خوانی بعد از نماز ظهر با نوای سید حسن گل‌ختمی و شام میلاد با نوای محمد جعفری برگزار خواهد شد.

تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir در اینستاگرام پخش زنده خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین