عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۱۳۲
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
حجت الاسلام رستمی خبر داد:
مدیرعامل مؤسسه آیین هنر حسینی گفت: کلاس مداحی «نغمه بهشتی» از سوی این موسسه و با تدریس میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) ویژه دانش آموزان پسر مقطع اول تا ششم ابتدایی با حضور ۷۰۰ نوجوان آغاز به کار کرد.

عقیق:حجت الاسلام محمد رستمی مدیرعامل مؤسسه آیین هنر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه کلاس مداحی میثم مطیعی اظهارداشت: کلاس مداحی «نغمه بهشتی» از سوی این موسسه و با تدریس میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) ویژه دانش آموزان پسر مقطع اول تا ششم ابتدایی در ۱۲ جلسه (ترم اول) روز گذشته چهارشنبه اول دی‌ماه آغاز به کار کرد.


حجت الاسلام محمد رستمی مدیرعامل مؤسسه آیین هنر حسینی

برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور ۱۱۰۰ نفر

وی با اشاره به اینکه در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی در مجموع ۱۱۰۰ نفر از نوجوانان به همراه خانواده‌هایشان حضور پیدا کردند که البته شرکت‌کنندگان استانی به صورت مجازی حاضر بودند، گفت: در مجموع ۷۰۰ نفر برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کردند که ان شاء الله هر هفته چهارشنبه‌ها کلاس‌های این دوره به صورت حضوری و مجازی برای شرکت‌کنندگان استانی در آستان مقدس امامزاده قاضی‌الصابر(ع) تا پایان اسفندماه برگزار می‌شود.


میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع)

بنا داریم نوجوانان را اهل‌بیتی تربیت کنیم

رستمی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه این دوره حاج میثم مطیعی پیرامون کم و کیف این دوره سخنرانی کرد و به خانواده‌ها اعلام کرد که هدف از برگزاری این دوره تربیت و پرورش مداح نیست بلکه براساس بیانات مقام معظم رهبری ما به دنبال کار تربیتی در این سن هستیم و بنا داریم آنان را با مفاهیم و معارف دینی آشنا کنیم یعنی به دنبال این هستیم آنان را اهل بیتی تربیت کنیم.

 مدیرعامل مؤسسه آیین هنر حسینی گفت: همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام تراشیون نیز پیرامون ارتباط خانواده‌ها به خصوص پدران و مادران با فرزندان سخنرانی کرد و حجت‌الاسلام اخوان نیز به عنوان عمو روحانی اجرای برنامه داشت.

برای خانواده‌ها هم برنامه داریم

وی با اشاره به اینکه این کلاس آموزشی همراه با کارگاه تربیت دینی برای والدین هنرجویان و مشاوره تخصصی توسط اساتید مطرح این حوزه به صورت حضوری (ساکنین تهران و شهرستان‌ها) و مجازی (ساکنین شهرستان‌ها) برگزار می‌شود، گفت: ظرفیت حضور نوجوانان در این دوره آموزشی تکمیل شده است و از خانواده‌های تقاضامندیم برای حضور نوجوانان خود، منتظر اطلاع‌رسانی دوره‌های آتی باشند.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین