عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم امشب با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد.

عقیق:آیین افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم امشب، 29 آذرماه با حضور متسابقین راه‌یافته به این مرحله و با سخنرانی حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

هادی موحد امین قاری منتخب دوره چهل و سوم مسابقات سراسری قرآن‌کریم قرار است در ابتدای این مراسم به تلاوت آیاتی از کلام‌الله بپردازد. مهدی قره‌شیخلو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز به تشریح جزئیات این دوره از مسابقات خواهد پرداخت.  در ادامه و بعد از پایان مراسم افتتاحیه، مسابقات در بخش آقایان آغاز می‌شود. رقابت‌های بخش بانوان نیز از صبح روز سه‌شنبه 30 آذرماه از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود.

آنچه ستاد عالی مسابقات قرآن اعلام کرده است، ظرفیت محدودی برای حضور عموم مردم در سالن مسابقات فراهم شده است که علاقه‌مندان که می‌خواهند در صحن مسابقات حضور داشته باشند باید شرایط و ضوابط بهداشتی اعم از تزریق دو دوز واکسن کرونا و شرایط بهداشتی نیز را رعایت کنند. رادیو قرآن و شبکه قرآن به صورت زنده این مسابقات را پوشش می‌دهند.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین