عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۰۳۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
در جلسه درس اخلاق عنوان شد:
مرجع شیعیان گفت: اینکه ببینیم افرادی در خطبه‌های خود، سخنان نسنجیده و غیرمنطقی در مورد حضرات اهل بیت(ع) می‌گویند و با سخنان خود قلب حضرت زهرا(س) را به درد می آورند ناراحت‌کننده است؛ ما به آنها تذکر می‌دهیم که مراقب سخنان خود باشند.

عقیق:آیت‌الله علوی گرگانی در جلسه درس اخلاق خود با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: در آستانه فاطمیه اول قرار داریم. انتظار داریم مومنین و متدینین و طلاب محترم اهل بیت اطهار علیهم السلام را از غربت در بیاورند. مجالس را پرشور برگزار کنند و خطبا ابعاد مظلومیت حضرت زهرا سلام الله علیها را بازگو کنند.

وی با اشاره به سخنان یکی از ائمه جمعه اهل سنت در خطبه های خود بیان کرد: اینکه ببینیم افرادی در خطبه های خود سخنان نسنجیده و غیرمنطقی در مورد حضرات اهل بیت علیهم السلام می‌گویند و با سخنان خود قلب حضرت زهرا سلام الله علیها را به درد می آورند ناراحت کننده است.ما به آنها تذکر می‌دهیم که مراقب سخنان خود باشند.

این مرجع تقلید در ادامه به خطبا و منبرها سفارش کرد و گفت: ما انتظار داریم خطبا و علما از حریم حضرت زهرا سلام الله علیها و اهل بیت علیهم السلام دفاع کنند. نگذارند حضرت بیش از این خون دل بخورند.

وی بیان کرد: جواب شبهات را با منطق و احترام بدهند، رفع شبهه کنند با استدلال جواب اینجور حرف های نسنجیده رو بدهند تا کسانی که قصد دارند ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام را آلوده کنند جواب خود را مستدل بگیرند.

وی گفت: امیدواریم دیگر شاهد اینگونه سخنان نباشیم و خداوند با ظهور امام زمان علیه السلام، فرج را برای مسلمین جهان حاصل بفرماید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین