عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۰۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱
در پی اهانت اخیر گرگیج به ساحت ائمه معصومین صورت گرفت:
جمعی از شاعران اهل بیت در خصوص سخنان سخیف امام جمعه آزاد شهر به دادستان کشور نامه نوشتند.

عقیق: جمعی از شاعران اهل بیت در خصوص سخنان سخیف امام جمعه آزاد شهر به دادستان کشور نامه نوشتند.

متن نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل بیت و یطهرکم تطهیرا
سوره احزاب آیه ۳۳
حضور محترم حجت الاسلام و المسلمین منتظری
دادستان کل کشور
اکنون که شیعیان ، محبان و دلسوختگان خاندان مظلوم رسول خدا صلی الله علیه و اله به تاسی از اهل بیت کرام و بقیة الماضین مراجع غیور و زمان شناس ، حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله تعالی ، خود را برای اقامه عزای عصمت الله الکبری فاطمه زهرا سلام الله علیها مهیا می کنند ، در کشور صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، پرچمدار وحدت مسلمین و سرزمین ارادت ورزی به اهل بیت عصمت یعنی ایران عزیز و قهرمان ، فردی به نام مولوی گرگیج در سخنان خود به طور آشکار و وقیحانه زبان به طعن شیعیان و امامان معصوم آنها گشوده و با انتشار گسترده در فضای مجازی احساسات میلیون ها محب خاندان عصمت صلوات الله علیهم اجمعین ، شیعیان و اهل سنت وحدت جو را جریحه دار کرده است. این سخنان وقتی ابعاد گسترده تر پیدا کرده و باعث تاسف و اختلاف بیشتر می شود که از جایگاه امام جمعه اهل سنت آزاد شهر ، مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش و عضو مجمع فقهی اهل سنت صادر می شود .
تشکیک در صحت نسب ائمه اطهار که نه تنها در بین مسلمانان بلکه نزد همه ادیان و خدا باوران عالم محترم و معظم هستند ، جرمی است که در صورت عدم برخورد قاطع و جدی ، رضایت و خوشنودی شیطان و حزبش را در پی خواهد داشت.
ما امضا کنندگان این شکایت نامه به نمایندگی از همه عاشقان اهل بیت صلوات الله علیهم اجمعین از حضرتعالی و دستگاه قضایی کشور انتظار داریم با استناد به ماده ۵۱۳ قانون مجازات اسلامی ، اشد مجازات ممکن برای نامبرده در نظر گرفته شود.
در پایان امید داریم دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر دفاع از مذهب رسمی کشور ، ضمن برخورد مناسب و سریع با این توهین آشکار ، به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و در پیشگاه خدا و ائمه معصومین از این آزمون مهم سر بلند خارج شود .
تحقق این مهم موجب تشفی خاطر مومنین و مسلمین و التیام قلوب مجروح محبان اهل بیت علیهم السلام خواهد بود.

ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ 
سوره مائده آیه ﴿۳۳﴾

جمعی از شاعران اهل بیت علیهم السلام
۲۲ آذر ماه ۱۴۰۰
۹ جمادی الاولی ۱۴۴۳


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین