عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
نامه وعاظ کشور به حجت الاسلام اژه ای و منتظری:
جمعی از وعاظ کشور با ارسال نامه ای برای حجت الاسلام محسنی اژه ای و حجت الاسلام محمد جعفر منتظری خواستار محاکمه شیخ گرگیج امام جمعه هتاک به اهل بیت (ع) شدند.

عقیق: جمعی از وعاظ کشور با ارسال نامه ای برای حجت الاسلام محسنی اژه ای و حجت الاسلام محمد جعفر منتظری خواستار محاکمه شیخ گرگیج امام جمعه هتاک به اهل بیت (ع) شدند.
متن نامه بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
محضر دادستان کل ویژه روحانیت حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای زید عزه الشریف
و ریاست دادگاه ویژه روحانیت حضرت حجت الاسلام و المسلمین منتظری دام عزه الشریف

با قلبی آکنده از اندوه و درد اعتراض خود نسبت به اهانت فردی هتّاک( شیخ گرگیج) به مقام شامخ ولایت کلیه عامه الهیه ائمه طاهرین علیهم السلام در خطبه های وحدت‌ شکن خود (نماز جمعه۱۴۰۰/۹/۱۹) را اعلام می کنیم .

اظهارات بسیار توهین‌آمیز که موجب تشویش اذهان عمومی و جریحه دار شدن قلوب شیعیان اهل بیت علیهم السلام گردیده ومخالفت صریح با اصل دوازدهم قانون اساسی و مذهب رسمی کشور( شیعه اثنی عشری) است.

عملی که بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیه الله خامنه ای حفظه الله (: هرکس حرفی بزند یا عملی انجام دهد که موجب خلل در وحدت و ایجاد تنش بین پیروان مذاهب مختلف در جامعه اسلامی شود خائن و خیانت کار است .)خیانت محسوب می گردد.

فلذا امضاء کنندگان ذیل از حضرتعالی درخواست محاکمه این هتّاک به مقدّسات شیعه؛ عامل تفرقه و خائن به امت اسلامی را در اسرع وقت داریم.

مقتضی است جهت صیانت از کیان خاندان عصمت و طهارت و ولایت اهل بیت علیهم السلام و اصل دوازدهم قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی که محصول خون دهها هزار شهید است دستورات مقتضی را جهت محاکمه فرد مذکور به مسئولین مربوطه صادر فرمایید .

توفیقات روزافزون حضرات عالی در راه صیانت از مبانی اسلام ؛ولایت و انقلاب را از خداوند متعال خواستاریم.

فرد هتاک به مقدسات را محاکمه کنید

فرد هتاک به مقدسات را محاکمه کنید


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سجاد عسگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
0
محاکمه هر چه سریع تر گرگیج
گلثومه رنگین کمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
0
فرد هتاک به ائمه باید مجازات شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
0
الهمم عجل لولیک الفرج، خدا نگذرد از کسانیکه مردم را بازیچه ی خواسته ها و نفسانیات خود قرار می دهند اینها ملعونن، ملعون، لطفا برخورد کنید، چطور در مرد امامان و پیشوایان ما اینطور سخن می گویند فرداس که بگویند یزید و یزیدیان حقن
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین