عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
شبکه رادیویی قرآن با فرارسیدن میلاد حضرت زینب (س)، عقیله بنی هاشم ویژه برنامه«خورشید شام» را در روز میلاد آن حضرت تقدیم مخاطبان خود می‌نماید.

عقیق:به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، شبکه رادیویی قرآن به مناسبت میلاد حضرت زینب (س)، عقیله بنی هاشم ویژه برنامه‌ای را تدارک دیده که روز جمعه ۱۹ آذر ماه تقدیم شنوندگان می‌کند.

بر اساس این گزارش، ویژه برنامه «خورشید شام» در روز میلاد حضرت زینب (س) با محوریت بررسی ابعاد شخصیت معنوی و عرفانی و فضائل این بانوی عقیله در قرآن و روایات به سمع شنوندگان می‌رسد.
این برنامه کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است که به تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۹ آذر ماه به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.

بررسی و تبیین ابعاد شخصیت معنوی و عرفانی و فضائل حضرت زینب (س) درقرآن و روایات، بیان مصداق‌های ویژگی‌های بارز آن حضرت همچون صبر و ایثار در زندگی امروز و تأثیر آن در سبک زندگی مردم، بیان اندیشه‌های علمی و جایگاه علمی آن بزرگوار، بیان اندیشه‌های قرآنی ایشان به همراه مستندات قرآنی، پرداختن به موضوع پرستاری حضرت زینب در کربلا و نامگذاری روز میلاد ایشان به روز پرستار و همچنین بخش گزارش زنده از سوریه و بارگاه حضرت زینب (س) از موضوعات و بخش‌های این ویژه برنامه می‌باشد.

برنامه "خورشید شام" به تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید، کارشناسی حجت الاسلام سید جلال موسویان، گویندگی یاسر دعاگو و روایت گری آدینه الهیاری در روز میلاد حضرت زینب (س) ساعت ۹:۰۰ از رادیو قرآن موج fm ردیف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین