عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۷۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
صحن حضرت زینب سلام الله علیه در طرح توسعه حرم امام حسین علیه السلام ، هم‌اکنون در بخش احداث سازه به مرحله نهایی رسیده است و ایرانیان برای ساخت این صحن در تلاش هستند.

عقیق: صحن حضرت زینب سلام الله علیه در جوار حرم امام حسین علیه السلام به همت ایرانیان در حال ساخت است و به گفته مسؤولان ستاد بازسازی عتبات این صحن سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود.

هم‌اکنون رونده سازه صحن حضرت زینب سلام الله که پس از آب‌بندی و سایر مراحل صورت گرفت، به مراحل نهایی رسیده است و به زودی بخش قابل توجهی از سازه صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیه به اتمام می‌رسد؛ به طوری که برخی از مسؤولان عتبه حسینیه زمان اتمام آن را همزمان با میلاد عمه سادات مطرح کرده‌اند.

تعداد بازدید : 44

حسین رضا مهدی، مدیر پروژه‌های عتبه حسینیه با بیان اینکه مرحله دوم ساخت صحن حضرت زینب سلام الله علیه در حال انجام است، می‌گوید: در این مرحله ساخت سازه‌های بتنی صورت گرفت که هم‌اکنون بیش از ۵۰ درصد آن تکمیل شده است و بخشی دیگر از آن را در نظر داریم که در هفته‌های آینده افتتاح کنیم.

در ادامه فیلمی از آخرین اقدامات صورت گرفته برای احداث صحن حضرت زینب سلام الله به مساحت بالغ بر ۵ هکتار در جوار حرم سیدالشهدا علیه السلام را مشاهده می‌کنید:

تعداد بازدید : 24

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین