عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۶۹۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
سمینار تخصصی «قیام در عصر غیبت و پاسخ به شبهات آن» با دعوت از تمامی گروه‌های فکری مقوله مهدویت در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

عقیق:به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7، فرهنگسرای اندیشه به منظور آشنایی هرچه بیشتر افکار عمومی و بیان اندیشه‌های مختلف درباره موضوع مهدویت، سمینار تخصصی «قیام در عصر غیبت و پاسخ به شبهات آن» را با همکاری کانون فرهنگی «صدای میثم» برگزار می‌کند.  

در این سمینار، مهم‌ترین موضوعات فکری و اندیشه‌ای درباره مقوله مهدویت بیان شده و با حضور اهالی حوزه و دانشگاه شبهات مربوط با این موضوع پاسخ داده می‌شود.

سخنران اصلی سمینار تخصصی «قیام در عصر غیبت و پاسخ به شبهات آن»، سیدمحمد حسینی پژوهشگر و مدرس دانشگاه است؛ وی فارغ التحصیل رشته معارف اسلامی بوده و از اساتید حوزه و دانشگاه به شمار می‌رود.

براساس این گزارش، این سمینار با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در روز پنج شنبه 4 آذرماه از ساعت 14 تا 17 در فرهنگسرای اندیشه به صورت حضوری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این سمینار باید به شماره 09124773513 پیام دهند. در این سمینار از تمامی مخالفان حوزوی و دانشگاهی جهت حضور فعال و بیان سوالات و ابهامات مربوط به موضوع جلسه دعوت می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین