عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۶۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
دوشنبه اول آذرماه؛
نخستین نشست خبری مهرواره «هوای نو»، دوشنبه اول آذرماه با حضور مدیر تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

عقیق:نخستین نشست خبری مهرواره «هوای نو»، دوشنبه اول آذرماه ساعت ۱۶ با حضور حجت‌الاسلام مجید باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، وحید ملتجی، دبیر اولین مهرواره «هوای نو»، حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی، تولیت آستان مقدس امامزاده صالح (ع) و مهدی امین فروغی، پژوهشگر موسیقی و ادبیات آئینی، عاشورا پژوه و احمد واعظی، از ذاکران اهل بیت (ع) در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

در این نشست، ضمن تبیین و تشریح اهداف کلی مهرواره «هوای نو»، رویدادهای در حال انجام و برنامه‌های آتی در رابطه با مهرواره اطلاع‌رسانی می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره با نحوه ارسال آثار، داوری و مراحل انتخاب برترین‌ها آشنا خواهند شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی مهرواره «هوای نو» به نشانی www.havayenoo.com مراجعه کرده و همچنین اخبار و اطلاعات مربوط به مهرواره را از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی instagram.com/havayenoo دنبال کنند.

گفتنی است که، مهرواره «هوای نو» به عنوان بزرگترین رویداد حوزه هیئت و تشکل‌های دینی به منظور معرفی برگزیدگان در این حوزه در سه بخش ستایشگری اهل بیت (ع)، کتاب و هیئت در ۱۶ رشته کار خود را آغاز کرده است و از فعالان فرهنگی و مذهبی انتظار می‌رود در این رویداد دینی و مذهبی شرکت گسترده‌ای داشته باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
0
موازی کاری تا کی و تا کجا؟
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین