عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
همراه با دیدار با بزرگان جامعه ستایشگری:
اولین دوره مهرواره هوای نو با دبیری وحید ملتجی در سه بخش ستایشگری، کتاب عاشورا و هیأت‌ها و تشکل‌های دینی از هفته آینده کار خود را آغاز خواهد کرد و تا دوم بهمن‌ماه نیز ادامه خواهد داشت.

عقیق:اعضای شورای برنامه‌ریزی بخش ستایشگری مهرواره هوای نو به همراه حجت‌الاسلام باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور با بزرگان و پیشکسوتان عرصه ستایشگری اهل‌بیت(علیهم السلام) همچون حاج منصور ارضی، علی انسانی، ماشاالله عابدی، مرتضی طاهری، محسن طاهری و حاج سعید حدادیان دیدار کردند.

در این دیدارها حسین محمدی فام مداح اهل بیت(ع) و مدیر بخش ستایشگری مهرواره هوای نو با ارائه گزارشی از جلسات شورای برنامه‌ریزی بخش ستایشگری مهرواره هوای نو به بیان اهداف و برنامه‌های این بخش پرداخت.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام باباخانی بر تعامل گسترده سازمان تبلیغات اسلامی با جامعه مداحی و ستایشگران آل الله صلوات الله علیهم نکات جامعی را مطرح کرد. پیشکسوتان عرصه ستایشگری هم در این جلسات رهنمودهایی به سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کرده و نکات کارشناسی خود را پیرامون بخش ستایشگری مهرواره هوای نو اعلام کردند.

اعضای شورای برنامه‌ریزی بخش ستایشگری مهرواره هوای نو شامل احمد نیکبختیان، حسین هوشیار، جواد حیدری، رحمان نوازی، مصطفی روحانی، حسین محمدی فام، حمیدرضا غمخوار و محمد فراهانی است که به صورت متناوب تا پایان مهرواره با اساتید و بزرگان مداحی کشور دیدار خواهند داشت.

اولین دوره مهرواره هوای نو با دبیری وحید ملتجی در سه بخش ستایشگری به دبیری حسین محمدی‌فام، کتاب عاشورا به دبیری مهران عباسی و هیأت‌ها و تشکل‌های دینی به دبیری رحیم آبفروش از هفته آینده کار خود را آغاز خواهد کرد و تا دوم بهمن‌ماه نیز ادامه خواهد داشت.

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین