عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
با توجه به وضعیت سفید کربلا:
اقامه نماز جماعت در حرم‌های مطهر عراق با توجه به وضعیت سفید کرونا، پس از یک سال و نیم تعطیلی از سر گرفته شد و زائران بدون اعمال محدودیتی در صفوف منظم نمازهای یومیه را به جماعت اقامه کردند.

عقیق: پس از ایام محرم و صفر و عزاداری میلیونی در کربلا، وضعیت کرونا در عراق سفید شد. بر همین اساس، مسؤولان اعتاب مقدسه عراق تصمیم گرفتند که از این هفته نماز جمعه را در حرم‌های مطهر برگزار کنند.

تعداد بازدید : 31

اقامه نماز جماعت در حرم علوی همزمان با ایام کرونا

همچنین مقرر شد تا اقامه نمازهای جماعت در حرم‌های مطهر که از یک سال و نیم گذشته به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، از سرگرفته شود که روز گذشته در نخستین روز برپایی نمازهای جماعت در ایام کرونا، جمعی از زائران و مجاوران با حضور در حرم‌های مطهر نمازهای یومیه را به جماعت اقامه کردند.

بر همین اساس، در حرم‌های مطهر امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام در کربلا و همچنین حرم امیرالمؤمنین علی علیه السلام، روز گذشته نماز جماعت برگزار شد که داشتن ماسک توسط برخی نمازگزاران یکی از موضوعات جالب بود. این امر در حالی است که در حالت عادی زائران حرم‌های مطهر عمدتا از ماسک استفاده نمی‌کنند.

در ادامه تصاویری از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر پس از یک سال و نیم تعطیلی به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا را در حرم‌های مطهر کربلا مشاهده می‌کنید:

 

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین