عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
مهلت ارسال آثار به چهارمین سوگواره هنری اربعین که با هدف معرفی این رویداد جهانی به همت فرهنگسرای ارسباران و مسجدالمتقین تهران برگزار می‌شود، تمدید شد.

عقیق:چهارمین سوگواره هنری اربعین با هدف معرفی این رویداد جهانی و گره زدن آن با مسئله ظهور حضرت حجت (عج) به وسیله زبان رسای هنر و با موضوعات «اربعین و ظهور»، «زیبایی‌های راهپیمایی اربعین»، «دلتنگی و حسرت جاماندگان» و «ویروس کرونا» به همت فرهنگسرای ارسباران و مسجدالمتقین تهران، برگزار می‌شود.

چهار موضوع «اربعین و ظهور»، «زیبایی‌های راهپیمایی اربعین»، «دلتنگی و حسرت جاماندگان» و «ویروس منحوس کرونا» برای این دوره از سوگواره در نظر گرفته شده است که در رشته‌های متون ادبی شامل شعر و دل نوشته، فیلم و عکس شامل فیلم کوتاه، نماهنگ و عکس، پادکست و بخش ویژه کودکان شامل شعرخوانی، مداحی و نقاشی، قابل رقابت است.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره می توانند آثارشان را از طریق شماره تماس  09392005992 و پیام رسان های بله، واتس آپ و یا آیدی تلگرام @kara4128 ارسال کنند.

متون ادبی شامل شعر و دل نوشته، عکس و فیلم شامل فیلم کوتاه، نماهنگ و پادکست و همچنین بخش ویژه کودکان شامل شعرخوانی، مداحی و نقاشی برای سوگواره هنری اربعین در نظر گرفته شده است.

مهلت ارسال آثار به این سوگواره تا سه‌شنبه ۲۰ مهرماه تمدید شد. همچنین به بهترین آثار ارسالی جوایز ارزنده ای اعطاء می شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین