عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۱۴۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
بازیگر مختارنامه:
رضا رویگری را مردم ایران بیشتر با نقش برجسته کیان ایرانی در مختارنامه می شناسند هرچند او نقش های ماندگار بسیاری را در سینما و تلویزیون ایفا کرده است.

عقیق:با رضا رویگری درباره حال و هوای مشهد و زیارت امام رضا(ع) گفتگو کردیم و او با وجود بیماری و کسالت شدیدی که داشت پذیرفت با ما گفتگو کند و از علاقه خودش و خانواده اش به خورشید هشتم بگوید.

رویگری با اشاره به این که خانواده او ارادت ویژه ای به امام رضا(ع) داشتند به همین دلیل اسم رضا را برای او انتخاب کردند گفت: پدر و مادر من مدتها بعد ازدواجشان بچه دار نمی شدند آنها به مشهد می روند و در حرم مطهر نذر می کنند که اگر صاحب فرزند شدند اسمش رو رضا بگذارند بلافاصله خداوند مرا به آنها داد و پدر و مادر نذرشان را ادا کردند و اسم مرا رضا گذاشتند.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد:البته اسم اصلی من محمدرضاست اما مردم مرا با اسم رضا می شناسند.

بازیگر نقش کیان ایرانی در سریال مختارنامه با بیان اینکه بسیار علاقمند است در فیلمی برای امام رضا(ع)بازی کند افزود: البته در سریال ولایت عشق که برای حضرت ساخته شد قرار بود من بازی کنم ولی هم زمان شد با بازی من در یک تئاتر در خارج از کشور که مرا از این سریال محروم کرد.اما آرزو دارم در نقش یکی از یاران و اصحاب خاص امام رضا(ع)بازی کنم و آن نقش مثل کیان در مختارنامه مثبت و ماندگار باشد.

رویگری با بیان اینکه بارها به مشهد سفر کرده و این شهر برای او بسیار دوست داشتنی است گفت: امام هشتم زیبایی خاصی به مشهد بخشیده اما بزرگان دیگری مثل فردوسی هم در آن شهر هستند که من به این بزرگان نیز که همه اهل حماسه و ادبیات و حکمت هستند علاقه دارم. او با اشاره به اینکه امام رضا(ع)را با لقب غریب الغربا می خواند افزود: ایشان در ایران غریب هستند و هم خودشان پناهگاه غریبان و درماندگانند و من این لقب شان را دوست دارم.

رویگری افزود: هر وقت مشهد می آیم بارها به زیارت می روم و همه جای حرم برای من زیبا و دوست داشتنی است. این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: در حالی که کسالت دارم و بیمارم از کیلومترها دورتر به امام هشتم سلام می کنم و دعا می کنم خداوند به واسطه ایشان، بیماری مهلک کرونا را ریشه کن کند تا سلامتی و ارامش به همه جهان بازگردد.

 

منبع:قدس آنلاین


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین