عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
دبیرخانه پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی اسامی هیئت داوران این رویداد را با حضور اساتید، مداحان و شاعران برجسته کشور اعلام کرد.

عقیق:دبیرخانه پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی اسامی داوران و اساتید این دوره را اعلام کرد که بر این اساس مصطفی خورسندی، شهروز حبیبی، محمود تاری، سعید نسیمی، محمد صادقی، حسین صیامی و حامد بهبود اعضای این کمیته را تشکیل می‌دهند. 

هم‌چنین به همت بسیج مداحان و با هماهنگی‌های صورت گرفته تمام خدمات برای اسکان شرکت‌کنندگانی که از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف به این آیین سوگواری دعوت می‌شوند، فراهم شده است. 

فراخوان پانزدهمین دوره آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» از سوی فرهنگسرای اندیشه اعلام شد و بر این اساس، دانش‌آموزان پسر در تمام مقاطع و پایه‌های تحصیلی تا ۱۸ شهریورماه فرصت دارند تا ویدئوی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای از مداحی خود را در سایت اینترنتی http://www.nogolanhosseini.ir بارگذاری کرده و در این این آیین حسینی شرکت کنند. 

پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه‌خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور به همت فرهنگسرای اندیشه، با همکاری شبکه قرآن و با مشارکت سازمان دانش آموزی شهر تهران، خانه مداحان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اتحادیه انجمن دانش‌آموزی و بسیج مداحان برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین